مهدی روحی خبرداد:روزنامه “خبر شمال” در ۵ استان شمالی کشور

  هیات نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد اسلامی با انتشار روزنامه خبر شمال در ۵ استان شمالی موافقت کرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی روحی با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت: از حدود یک سال قبل مجوز هفته نامه خبر شمال به روزنامه تغییر داده شده بود و در این […]

 

هیات نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد اسلامی با انتشار روزنامه خبر شمال در ۵ استان شمالی موافقت کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی روحی با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت: از حدود یک سال قبل مجوز هفته نامه خبر شمال به روزنامه تغییر داده شده بود و در این مدت توانستیم با بهره گیری از تیمی حرفه ای روزنامه ای در حد استاندارد های لازم انتشار دهیم.

استان مازندران و خطه شمال کشور علی رغم بهره گیری از پتانسیل های لازم برای داشتن روزنامه ای در حد استاندارد های لازم کشوری ، هنوز در این راه موفق نبوده و ما امیدواریم تا با روندی که در روزنامه خبر شمال در پیش گرفته ایم به این مهم دست یابیم.

اکنون روزنامه خبر شمال در اغلب حوزه های خبری بصورت تخصصی ورود پیدا کرده و سعی دارد با ارائه گزارش ها واخباری دقیق به روند توسعه این خطه کمک کند. ما با شعار “با خبر، شمال را می سازیم”‌وارد عرصه این حرفه شدیم. حالا که شرایط برای کار در سطح گسترده تری فراهم شده است امیدواریم دلسوزان عرصه فرهنگ ما را در این راه یاری رسانند. از همه دوستان و افرادی که در این مدت با راهنمایی ها و هدایت های بی منت خود باعث حرکت رو به جلوی روزنامه شده اند تقدیر و تشکر می کنم.