گزارش تصویری دیدار تیم های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان / عکاس : احمد قربانی

هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با توقف خونه به خونه و پیروزی دلچسب نساجی همراه بود .   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی مازندران ، عصر امروز در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود که در یک دیدار […]

2525252هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با توقف خونه به خونه و پیروزی دلچسب نساجی همراه بود .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی مازندران ، عصر امروز در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود که در یک دیدار جذاب و تماشایی موفق شد در لحظات پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ حریف سیرجانی خود را با شکست بدرقه کند .

در این دیدار شاگردان موسوی دردقیقه ۴ توس حسین امامیان موفق شدند دروازه میهمان خود را بازکنند و از حریف خود پیش بیافتند  . اما سیرجانی ها با گل های دقایق ۳۴ و ۴۳ محمد باقر شعبانی و تأییدی نیمه اول را با نتیجه دو بر یک از نساجی پیش افتادند و به رختکن رفتند .

در نیمه دوم شاگردان موسوی سراسر حمله شدند و موفق شدند در نهایت با ضربه آکروباتیک عیسی پرتو بازی را به تساوی برسانند و همچنین در دقایق پایانی بازی توسط کاظمی گل برتری را به ثمر برسانند و از این دیدار خانگی سه امتیاز شیرین کسب کنند .