گزارش تصویری دیدار تیم های شهدای جویبار و نفت نوین آبادان / عکاس : هادی کارکن

هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران در شهرهای کیش و جویبار به مصاف حریفانشان رفتند […]

25252هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران در شهرهای کیش و جویبار به مصاف حریفانشان رفتند و به یک تساوی و یک شکست رضایت دادند .

تیم شهدای جویبار که با هدایت میثم منیعی و با یکسری جوانان کم نام و نشان پا به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشته بود ، عصر امروز در خانه میزبان تیم قدرتمند و صدرنشین نفت نوین آبادان بود که در پایان جویباری ها موفق شدند صدرنشین را متوقف کنند .

در این دیدار شاگردان کم نام و نشان میثم منیعی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و ارائه یک بازی یکطرفه موقعیت های زیادی را خلق کردند که با بی دقتی مهاجمین موفق به گشون دروازه صدرنشین گروه خود نشدند .

ضربات زیبای آیت طبرستانی و سعید اسمی زاده و همچنین بازی سازی خوب محمد رضا خاتون یغما و قدرت دفاعی تیم در این دیدار سبب شد تا جویباری ها بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند ، اما در زدن ضربات نهایی ناموفق عمل کردند و موفق به گشودن دروازه حریف قدرتمند خود نشدند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد .

شهدای جویبار با این تساوی با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی گروه سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت .