دو پیروزی و دو تساوی در هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم/داربی مساوی شد،بابلسری ها و قائمشهری ها سه تا زدند + سایر نتایج

هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد که در این روز ۴ نماینده از استان مازندران برابر حریفانشان قرار گرفتند و به دو برد و دو تساوی دست یافتند […]

4هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد که در این روز ۴ نماینده از استان مازندران برابر حریفانشان قرار گرفتند و به دو برد و دو تساوی دست یافتند .

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته دو تیم مازندرانی استقلال میاندرود و مقاومت نوین ساری در سورک به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با تساوی دو دو به پایان رسید .

در این دیدار ابتدا تیم میهمان از میزبان خود پیش افتاد ، اما در ادامه این میاندرودی ها بودند که بازی را به تساوی کشاندند تا از این دیدار خانگی یک امتیاز به دست آورند .

گل های تیم فوتبال استقلال میاندرود در این دیدار توسط کیوان قاسمیان و ایمان فامیلیان به ثمر رسیده شد و گل های تیم مقاومت نوین توسط مهدی رضائیان و آرش قلی نژاد زده شد .

در دیگر دیدار این هفته تیم شهدای بابلسر در خانه میزبان تیم فوتبال پدیده تات تاکستان بود که در این دیدار شاگردان محمود پور اسدالله موفق شدند با نتیجه پرگل سه بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

در این دیدار دو بازیکن باتجربه برای تیم شهدای بابلسر گلزنی کردند . دو گل از سه گل این تیم را هادی خدادادی و یک گل هم توسط محمود پور اسدالله ، مربی بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر به ثمر رسیده شد .

استقلال قائمشهر هم در خانه میزبان تیم فوتبال پرواز زنجان بود . این تیم بعد از چند هفته ناکامی ، این هفته موفق شد میهمانش را در دیداری جذاب و تماشایی با سه گل شکست دهد .

در این دیدار گل های تیم استقلال قائمشهر توسط میثاق احمد پور ( ۲ گل ) و وحید قدمی به ثمر رسیده شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در این هفته از رقابت ها تیم های مهیا محراب سوادکوه و عمران شهرداری ساری استراحت داشتند .

 

هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال کشور
یکشنبه ۸ آذر ۹۴ – ساعت ۱۴

استقلال میاندرود ۲ –2 مقاومت نوین ساری – ورزشگاه شهداء شهر سورک ساری

زننده گل استقلال میاندرود : کیوان قاسمیان ، ایمان فامیلیان

زننده گل استقلال مقاومت نوین ساری :مهدی رضائیان و آرش قلی نژاد

شهدا بابلسر ۳ – 0 پدیده تات تاکستان – ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر

زننده گل :هادی خدادادی ۲ گل – محمود پور اسدالله

استقلال قائمشهر ۳ – 0 پرواز زنجان – ورزشگاه شهدای بالا لموک قائمشهر

زننده گل :میثاق احمد پور ( ۲ گل ) – وحید قدمی

 

مهیا محراب سوادکوه و عمران شهرداری ساری ( استراحت )