مسابقات جام باشگاه‌های جهان/ ساروی‎ها مغلوب مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان

تیم کشتی ستارگان ساری از رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات جام باشگاه‌های جهان بازماند. به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز و در پایان روز نخست تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند. بر این اساس تیم ستارگان ساری، تنها نماینده استان […]

8تیم کشتی ستارگان ساری از رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات جام باشگاه‌های جهان بازماند.

به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز و در پایان روز نخست تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.

بر این اساس تیم ستارگان ساری، تنها نماینده استان مازندران با دو برد و یک باختی که به‌دست آورد نتوانست به جمع چهار تیم این مسابقات راه یابد.

تیم ستارگان ساری که با تیم‌های بنگلادش، کفایتی مشهد و شهرداری همدان هم‌گروه بود، توانست در دورهای اول و دوم با نتایج هشت بر صفر و شش بر دو، به ترتیب از سد تیم‌های بنگلادش و شهرداری همدان بگذرد، اما برای دیدار سرگروهی نتوانست از پس تیم قدرتمند کفایتی مشهد بربیاید و با نتیجه پنج بر سه مغلوب این تیم شد.

اما نکته جالب توجه درباره عملکرد تیم ستارگان ساری، می‌توان به کشتی ضعیف آلبرت ساریتف روس مقابل حریفش اشاره کرد.

این کشتی‌گیر روس که با کلی دردسر به خدمت تیم ستارگان در آمده بود، انتظار می‌رفت که با بردهای قاطعش مقابل حریفان، نقطه اتکایی برای تیمش باشد، اما در کمال ناباوری و با نتیجه پنج بر دو از کشتی‌گیر تیم کفایتی مشهد یعنی محمدجواد ابراهیمی شکست خورد تا تیم ستارگان نتواند به دور بعد مسابقات صعود کند.

در حالی که مسئولان تیم به‌جای به خدمت گرفتن چنین کشتی‌گیر ناآماده‌ای می‌توانستند از کامران قاسم‌پور جوان و باانگیزه در ترکیب‌شان استفاده کنند تا با میدان دادن به او، زمینه‌ موفقیت‌هایش در آینده را فراهم کنند.

تیم ستارگان ساری از صبح فردا برای کسب مقام‌های پنجم تا دهم مسابقات باید به مصاف حریفانش برود.