مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد: تقدیم مدال طلای ووشوی جهان به رهبر معظم انقلاب و شهدا

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بانوی ووشوکار آملی که در مسابقات جهانی مدال طلا به دست آورده بود مدال خود را به محضر رهبر معظم انقلاب و شهدا تقدیم کرد. به گزارش مازند اسپرت ؛ حبیب حسین‌زادگان ظهر امروز در مراسم استقبال از ووشوکار طلایی مازندران در رقابت‌های جهانی اندونزی با بیان اینکه امروزه […]

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بانوی ووشوکار آملی که در مسابقات جهانی مدال طلا به دست آورده بود مدال خود را به محضر رهبر معظم انقلاب و شهدا تقدیم کرد.

خبرگزاری فارس: تقدیم مدال طلای ووشوی جهان به رهبر معظم انقلاب و شهدا

به گزارش مازند اسپرت ؛ حبیب حسین‌زادگان ظهر امروز در مراسم استقبال از ووشوکار طلایی مازندران در رقابت‌های جهانی اندونزی با بیان اینکه امروزه ورزشکاران در عرصه قهرمانی و کسب مدال متعهدانه عمل می‌کنند تا پرچم جمهوری اسلامی را به پرچم درآورده و سرود ملی ایران را طنین‌انداز کنند، اظهار کرد: رشته ورزشی ووشو یکی از رشته‌های مهم در مازندران بوده که جایگاه خوبی دارد و با پشتوانه‌های موجود در این استان خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه مسئولان این رشته ورزشی به صورت جدی مشغول پرورش استعدادها هستند و فدراسیون ووشو نیز توجه ویژه‌ای به مازندران دارد، افزود: مسئولان ورزشی در رشته‌های ورزشی باید سعی کنند در حوزه قهرمانی فعالیت و تبلیغ بیشتری کنند تا تجارب نسل گذشته به نسل آتی انتقال پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به حضور در تمرینات تیم ملی رشته‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران مازندران در بین ملی‌پوشان کشور گفت: مسئولان هیئت‌های ورزشی باید زمینه‌هایی برای حضور در تیم‌های ملی ایجاد کنند تا آنها در پایتخت قبل از اعزام با روحیه مضاعف راهی مسابقات شوند.

حسین‌زادگان با اشاره به تقدیم مدال قهرمانی صدیقه دریایی ووشوکار جهانی که به تازگی وارد کشورمان شد به رهبر انقلاب و شهدا گفت: این ورزشکار با مدال طلای خود جایگاه‌ ویژه‌ای برای ورزش مازندران ایجاد کرد.