با دو شکست و دو تساوی هفته پنجم لیگ دسته سوم برای مازنی ها به پایان رسید + سایر نتایج

هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور امروز پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور امروز پیگیری شد که در این ۴ نماینده  دیگر از استان مازندران برابر حریفانشان قرار گرفتند  که در این روز به دو شکست و دو تساوی یک […]

7هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور امروز پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور امروز پیگیری شد که در این ۴ نماینده  دیگر از استان مازندران برابر حریفانشان قرار گرفتند  که در این روز به دو شکست و دو تساوی یک یک دست پیدا کردند .


در یکی از این دیدار ها تیم مهیا محراب سوادکوه در دیداری خانگی و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فوتبال  پیروزی گرمسار بود و در حالی که عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود در نهایت موفق نشد سه امیتاز این دیدار را از آن خود کند با تساوی یک یک برابر حریف خود متوقف شد .

در دیگر دیدار تیم استقلال میاندرود در دیداری خارج از خانه میمهمان تیم فوتبال شهرداری قوچان بود که در پایان میاندرودی ها موفق شدند تیم حریف را در خانه خودش متوقف کنند و در نهایت با تساوی یک یک این دیدار را به پایان برسانند .

و اما دو نماینده دیگر استان مازندران تیم های شهدای بابلسر و استقلال قائمشهر برابر حریفانشان موفق به کسب امتیاز نشدند و درنهایت با شکست زمین بازی را ترک کردند تا دست خالی به مازندران برگردند .

 

هفته پنجم- شنبه ۳۰ آبان ۹۴
مقاومت نوین ساری ۱ – ۲ عمران شهرداری ساری۱۴:۱۵ورزشگاه شهداءساری

یکشنبه اول آذر ۹۴
شهرداری قوچان ۱ – ۱ استقلال میاندرود۱۴:۱۵ ورزشگاه آزادی قوچان 

زننده گل : حمید فرجی


مهیا محراب سوادکوه ۱ – ۱ پیروزی گرمسار۱۴:۱۵ ورزشگاه وطنی قائمشهر

زننده گل : کمیل هزارجریبی


تهران مبدل ۴ – ۰ استقلال قائمشهر ۱۴:۱۵– ورزشگاه کشوری تهران

زننده گل :  —-


چوکای تالش ۱ – ۰ شهداء بابلسر ۱۴:۱۵- ورزشگاه پوریای ولیتالش گیلان

زننده گل :  —-