کاسمیرو: بازگشت به مادرید یک رویا بود

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که بازگشت به این تیم برایش مثل یک رویا بوده است.   به گزارش “مازنداسپرت”، هافبک ۲۳ ساله که سال ۲۰۱۳ از سائو پائولو به رئال مادرید پیوسته بود، فصل گذشته به صورت قرضی در پورتو توپ می‌زد. عملکرد بسیار خوب او در پورتو باعث شد تا رئال او […]

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که بازگشت به این تیم برایش مثل یک رویا بوده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت”، هافبک ۲۳ ساله که سال ۲۰۱۳ از سائو پائولو به رئال مادرید پیوسته بود، فصل گذشته به صورت قرضی در پورتو توپ می‌زد. عملکرد بسیار خوب او در پورتو باعث شد تا رئال او را برای فصل بعد به مادرید برگرداند و حالا کاسمیرو از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:” با بازگشت به خانه، در یک رویا زندگی می‌کنم. یک سال رفتم ولی همیشه به حضور در رئال فکر می‌کردم. خیلی از حضور در اینجا هیجان زده هستم. یک سال خیلی مهم در زندگی من سپری شد. پورتو به من کمک کرد ولی خودم خیلی تلاش کردم، با روحیه و جنگندی سعی کردم برای بازگشت به رئال مادرید متمرکز بمانم. از نظر شخصی، سال بسیار خوبی را سپری کردم.”

کاسمیرو به تمجید از بنیتس پرداخت و گفت:” بنیتس مربی است که از بازیکنانش انتظارات بالایی دارد، او درخواست بالایی دارد. می‌داند چگونه با بازیکنانش در ارتباط باشد زیرا بسیار باهوش است.”

 

منبع:ورزش۳