پیروزی یاران حدادی و صمد در رقابت های لیگ بسکتبال چین

لیگ بسکتبال چین با پیروزی یاران صمد و حدادی همچنین درخشش دوباره کامرانی همراه بود  به گزارش “مازند اسپرت”  در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم‌های ژی‌جیانگ، سیچوآن و بیجینگ با در اختیار داشتن بازیکنان ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند بیجینگ فلای دراگونز با مهدی کامرانی در دیدار با فوجیان که فادی الخطیب ستاره […]


لیگ بسکتبال چین با پیروزی یاران صمد و حدادی همچنین درخشش دوباره کامرانی همراه بود
 
به گزارش “مازند اسپرت”  در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم‌های ژی‌جیانگ، سیچوآن و بیجینگ با در اختیار داشتن بازیکنان ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند

بیجینگ فلای دراگونز با مهدی کامرانی در دیدار با فوجیان که فادی الخطیب ستاره لبنانی را در اختیار دارد، به برتری ۱۰۳ بر ۹۱ دست یافت.

کامرانی در مسابقه ۳۹ دقیقه و ۱۳ ثانیه در ترکیب تیمش قرار گرفت و در این مدت ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس و ۳ توپ ربایی داشت و دبل دبل کرد. کامرانی در بازی قبلی تیمش هم درخشش خوبی داشت.

(دبل دبل زمانی است که شاخص آماری یک بازیکن در دو مورد دو رقمی باشد)

فادی الخطیب نیز با ۲۰ امتیاز پرامتیازترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

سیچوآن که از وجود حامد حدادی در این فصل بهره می‌برد در دیدار با فوشان به برتری ۱۲۴ بر ۱۱۳ دست یافت.

حدادی در این بازی ۲۹ دقیقه و ۲۰ ثانیه برای تیمش به میدان رفت و توانست ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس و یک توپ ربایی را در کارنامه آماری خود به ثبت برساند.

ژی‌جیانک که در دیدار با تنگ‌شی صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی ایران را ۳۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه در اختیار داشت ۱۱۱ بر ۱۰۸ به برتری دست یافت.

صمد در زمان حضورش در میدان ۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس و یک توپ ربایی داشت