رائول: مادرید خانه من است اما برنامه‌ای برای بازگشت ندارم

مازند اسپرت ؛ اسطوره فوتبال اسپانیا همزمان با جشن قهرمانی تیمش در لیگ حرفه‌ای آمریکا ضمن خداحافظی با فوتبال، احتمال بازگشت به مادرید در شرایط فعلی را صفر توصیف کرد. به گزارش مازند اسپرت ؛ رائول در جمع خبرنگاران اسپانیایی و آمریکایی ضمن تشکر از همه دوستان و نزدیکانش گفت: در تمام این سالها همسرم […]

مازند اسپرت ؛ اسطوره فوتبال اسپانیا همزمان با جشن قهرمانی تیمش در لیگ حرفه‌ای آمریکا ضمن خداحافظی با فوتبال، احتمال بازگشت به مادرید در شرایط فعلی را صفر توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: رائول: مادرید خانه من است اما برنامه‌ای برای بازگشت ندارم

به گزارش مازند اسپرت ؛ رائول در جمع خبرنگاران اسپانیایی و آمریکایی ضمن تشکر از همه دوستان و نزدیکانش گفت: در تمام این سالها همسرم کنارم بوده و اگر صبوری و همراهی او نبود نمی‌توانستم به رغم خروج از مادرید باز هم در دنیای فوتبال بدرخشم. درخشش در مادرید هم ساده نبود و من گل‌هایم را به نشانه یک عادت اخلاقی به همسرم تقدیم نمی‌کردم، گل‌های من به معنای واقعی متعلق به همسرم بود.

رائول درباره احتمال بازگشت به رئال مادرید به عنوان مربی گفت: موضوع اول این است که من مربی نیستم و اگر بخواهم مربی باشم باید در این راه قدم بزنم و اولین گام «تصمیم گیری» است. نکته دوم این است که بازگشت به مادرید هم در شرایط کنونی برایم امکان پذیر نیست، آنجا خانه من است اما وقتی از خانه خودت بیرون می‌شوی و در خانه خودت حس می‌کنی که غریب هستی دیگر دلیلی برای ماندن در خانه نداری و اتفاقا دلیلی برای بازگشت هم نخواهی داشت. فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنم اما اگر روزی مادرید، رنگ و بوی خانه را داشته باشد به آنجا باز خواهم گشت.