بازیکنان جنجالی تهدید شدند

رئیس کمیته انضباطی اهالی فوتبال ایران را از انجام مصاحبه های جنجالی منع کرد و به آنها هشدار داد که جنجال ها با تنبیهات شدید جریمه خواهد شد.   به گزارش “مازنداسپرت“، حسن زاده در مورد مصاحبه های فوتبالی ها علیه یکدیگر گفت: موضوع مهمی که بیشتر موجب بی انضباطی می شود و در سال […]

رئیس کمیته انضباطی اهالی فوتبال ایران را از انجام مصاحبه های جنجالی منع کرد و به آنها هشدار داد که جنجال ها با تنبیهات شدید جریمه خواهد شد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، حسن زاده در مورد مصاحبه های فوتبالی ها علیه یکدیگر گفت: موضوع مهمی که بیشتر موجب بی انضباطی می شود و در سال های گذشته زیاد بوده مصاحبه هایی است که مقامات فوتبالی علیه حریف و یکدیگر انجام می دهند. امسال خوشبختانه این موضوع کم شده است و با  عدد و ارقام می توان این مطلب را نشان داد. اگر گفتیم پرونده ها از نظر کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده است، درصد بسیار مهمی از اتفاقاتی که خوب نبوده مصاحبه های تخریب گرایانه است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در گذشته مدیران،سرمربیان و حتی بازیکنان علیه هم مصاحبه می کردند حتی قبل از مسابقه حرف هایی می زنند که عملا التهاب و ناآرامی را به سکوها می کشانند و امسال خوشبختانه کمتر شاهد این موضوع بوده ایم البته در مورد مصاحبه و بیانیه در هفته اخیر در خانواده فوتبال اتفاقی افتاد که ما بدون این که موضوع را منعکس کنیم در جای خود توجیه و تذکر را به مسئولان فدارسیون  دادیم تا از ادامه این روند جلوگیری شود چون همه می دانند که این تحدی های رسانه ای هیچ فایده ای ندارد و عملا خانواده فوتبال را تضعیف می کند و موجب دلسردی علاقمندان به این ورزش پرطرفدار می شود.

حسن زاده درپایان گفت: نکته مهم دیگر این است که مصاحبه های قبل و بعد از بازی که معمولا مقدمه ای برای جنجال های بعدی است در شان بزرگان فوتبال ما نیست، لذا کمیته انضباطی مصمم است در آینده در مورد هر مصاحبه ای که خلاف آیین نامه انضباطی باشد یا موجب اهانت به مقامات مسئول در فوتبال یا مقامات رسمی باشگاه ها مخصوصا علیه داوری باشد برخورد قاطع تری انجام دهد.

 

منبع:ورزش۳