سرمربی تیم والیبال کاله مازندران: والیبال غیرقابل پیش‌بینی است/ می‌خواهیم در زمین عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: والیبال یکی از رشته‌های ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و می‌خواهیم در زمین عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم.   به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین دو تیم والیبال کاله مازندران و شهرداری تبریز برگزار می‌شود اظهار کرد: شهرداری […]

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: والیبال یکی از رشته‌های ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و می‌خواهیم در زمین عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم.

خبرگزاری فارس: والیبال غیرقابل پیش‌بینی است/ می‌خواهیم در زمین عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین دو تیم والیبال کاله مازندران و شهرداری تبریز برگزار می‌شود اظهار کرد: شهرداری تبریز از تیم‌های رده بالای جدول است و با چهار پیروزی کارنامه خوبی در جدول رده‌بندی دارد.

وی با اعلام اینکه تیم حریف شرایط سختی را برای کاله مازندران رقم می‌زند، افزود: بر اساس اطلاعات حاصل از آنالیز سعی داریم تا بازیکنان را آماده شرایط بازی کنیم و بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه والیبال جزو رشته‌های غیرقابل پیش‌بینی است، تصریح کرد: امیدوارم شرایط به سمتی برود که مردم شهرمان خوشحال شوند.

این مربی بیان کرد: در بازی گذشته شرایط سختی مقابل پیکان در خانه داشتیم که با حواشی زیادی روبه‌رو بوده و با شکست کاله تمام شد.

عطایی بیان کرد: بازی در سالن بودن تماشاگر آمل سخت است و با این وجود می‌خواهیم با عملکرد مطلوب دل مردم را شاد کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش مازند اسپرت ؛وی گفت: شهرداری تبریز تیم بزرگی است که از مهره‌های خوبی بهره می‌‌برد و کادر فنی با دانشی که در اختیار دارد، کار مقابل این تیم سخت و دشوار خواهد بود.