سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز: تیم والیبال کاله از بهترین‌ تیم‌های کشور است

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: کاله از لحاظ کادر فنی و نفرات حاضر در ترکیب از بهترین تیم‌های کشور است که رفته‌رفته شرایط ترکیب آن بهتر می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل بناکار قبل دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که مقابل تیم والیبال کاله مازندران و شهرداری تبریز برگزار […]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: کاله از لحاظ کادر فنی و نفرات حاضر در ترکیب از بهترین تیم‌های کشور است که رفته‌رفته شرایط ترکیب آن بهتر می‌شود.

خبرگزاری فارس: تیم والیبال کاله از بهترین‌ تیم‌های کشور است

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل بناکار قبل دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که مقابل تیم والیبال کاله مازندران و شهرداری تبریز برگزار می‌شود اظهار کرد: بازی سخت و حساسی را در آمل پیش رو داریم و برای پیروزی مقابل نماینده مازندران راهی این شهرستان شدیم.

وی افزود: آنالیز خوبی از کاله مازندران داشتیم و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کرده و برنامه‌های زیادی برای تقویت نقاط ضعف خود و حمله به مناطق آسیب‌پذیر حریف داریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اعلام اینکه کاله مازندران از تیم‌های خوب و قدرتمند در لیگ برتر والیبال است که در گذشته توانسته قهرمانی مسابقات را به نام خود ثبت کند، تصریح کرد: به نتایج دیدارهای گذشته این تیم توجهی نداریم زیرا کاله از لحاظ کادر فنی و نفرات حاضر در ترکیب از بهترین تیم‌های کشور است که رفته‌رفته شرایط ترکیب آن بهتر می‌شود.

این مربی با اعلام اینکه مقابل کاله بازی سختی داریم، گفت: بازیکنانمان با توجه به تمرینات مستمر و پیروزی در دیدار گذشته در آمادگی خوبی به‌سر می‌برند البته هم‌اکنون در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور جای داریم و از پنج بازی گذشته با چهار پیروزی توانستیم امتیازهای خوبی کسب کنیم.

بناکار با تاکید بر اینکه در بازی نخست لیگ برتر مقابل سایپا تن به شکست دادیم، ادامه داد: در این دیدار حساس بازیکنان خارجی خود را به‌ دلیل عدم دریافت آی‌تی‌سی در اختیار نداشتیم ولی در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال لیگ والیبال ایران پویاتر از گذشته است و همه تیم‌ها عملکرد خوبی در زمین دارند زیرا هر بازی برای خود یک فینال است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اضافه کرد: با آب و هوای سرد مازندران مشکلی نداریم البته تبریز هم آب و هوایی مشابه دارد و بازیکنان نسبت به این شرایط جوی آشنایی دارند ولی در شهرهایی همانند بندرعباس با شرایط سخت آب و هوایی روبه‌رو بودیم زیرا با اختلاف حدود ۳۳ درجه بالای صفر در میدان حاضر شدیم.

به گزارش مازند اسپرت ؛این مربی با اشاره به اینکه بازیکنانم مشکل خاصی برای بازی مقابل کاله مازندران ندارند، گفت: آرش کشاورزی از بازیکنان موثر این تیم تنها فردی است که به‌دلیل سرماخوردگی احتمال حضور در ترکیب اصلی تیم را ندارد، این بازیکن حدود سه روز تمرین نداشته و در تمرینات قبل دیدار هفته ششم کار با تو را آغاز کرده است ولی استفاده از آن در ترکیب تیم به شرایط آمادگی و مهیا بودن آن باز می‌گردد.