پایان نیم‌فصل لیگ برتر شطرنج: شهرداری تبریز صدرنشین شد/ سایپا در جایگاه دوم

مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر شطرنج با صدرنشینی تیم شهرداری تبریز به پایان رسید و سایپا دوم شد. به گزارشمازند اسپرت ،مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر شطرنج آقایان کشور با شرکت ۱۲ تیم از ۱۹ تا ۲۲ آبان در مشهد برگزار شد. ۱۲ در دور سیزدهم و پایانی مرحله سوم که روز گذشته ۲۲ آبان […]

مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر شطرنج با صدرنشینی تیم شهرداری تبریز به پایان رسید و سایپا دوم شد.

خبرگزاری فارس: شهرداری تبریز صدرنشین شد/ سایپا در جایگاه دوم

به گزارشمازند اسپرت ،مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر شطرنج آقایان کشور با شرکت ۱۲ تیم از ۱۹ تا ۲۲ آبان در مشهد برگزار شد. ۱۲ در دور سیزدهم و پایانی مرحله سوم که روز گذشته ۲۲ آبان برگزار شد شهرداری تبریز با نتیجه ۳ بر یک دنیای فلز رشت را شکست داد. فرآورده‌های نسوز آذرخش و دامون ساخت شمال به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

استقلال تهران با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ مقابل پارک فناوری پردیس شکست خورد. دریا برج شیراز موفق شد با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ باشگاه پاییز اهواز را شکست دهد و تربیت قم با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ مقابل بانک سرمایه به پیروزی رسید.

با این حساب در پایان مرحله سوم رقابت‌ها (پایان نیم فصل لیگ برتر شطرنج آقایان) تیم شهرداری تبریز موفق شد با ۳۶/۵ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. سایپا با ۳۴ امتیاز دوم و پارک فناوری پردیس با ۳۳/۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند.