مورینیو:خرید کاسیاس قواعد نقل و انتقالات را برهم زد

آقای خاص فوتبال جهان از سرمایه‌گذاری کلان پورتو بر روی دروازه‌بان اسطوره‌ای ۲۵ سال گذشته رئال مادرید انتقاد کرد. به گزارش مازنداسپرت ، ژوزه مورینیو معروف به آقای خاص در مدت ۳ سالی که هدایت کهکشانی‌های مادریدی را برعهده داشت،‌نشان داد که با ایکر کاسیاس،‌گلر نامدار تاریخ تیمش،‌ رفیقی صمیمی نیست. این مربی پرتغالی که اکنون […]

آقای خاص فوتبال جهان از سرمایه‌گذاری کلان پورتو بر روی دروازه‌بان اسطوره‌ای ۲۵ سال گذشته رئال مادرید انتقاد کرد.

به گزارش مازنداسپرت ، ژوزه مورینیو معروف به آقای خاص در مدت ۳ سالی که هدایت کهکشانی‌های مادریدی را برعهده داشت،‌نشان داد که با ایکر کاسیاس،‌گلر نامدار تاریخ تیمش،‌ رفیقی صمیمی نیست.

این مربی پرتغالی که اکنون باید دغدغه تیمش را برای مسابقات فصل آینده داشته باشد، جملاتی بر زبان آورده که نشان می‌دهد به امور دیگر تیم‌ها نیز توجه دارد.

ه خصوص وضعیت فوتبال باشگاهی کشورش یعنی پرتغال را به دقت زیر نظر دارد. به عنوان مثال او به طور کامل در جریان پروژه پورتو برای جذب کاسیاس که هفته گذشته تحقق یافت، قرار داشت.

مورینیو به همین خاطر نسبت به این انتقال پرسروصدا که هزینه بالایی هم برای تیم پرتغالی داشته، حرف دارد.

وی اظهار داشت:نمی‌توانم باور کنم که پورتو ۲۰ میلیون یورو برای ایمبولا پرداخت کرده باشد و برای کاسیاس حقوقی غیرقابل تصور در نظرگرفته باشد. این مدل نقل و انتقالات تمام قواعد کار را درهم می‌شکند.

به باور مربی ۵۲ ساله تیم استمفوردبریجی،‌ توانایی مالی پورتو زیاد نیست و نباید به خاطر گلری ۳۴ ساله نظیر کاسیاس رقمی کلان هزینه می‌کرد که برای مدت چند سال تحت فشار قرار گیرد./فارس