پیکه: اگر بارسا و رئال در لیگ جزیره حضور داشتند قهرمان نمی‌شدند

رارد پیکه که فوتبال حرفه‌ای خود را در منچستر‌یونایتد آغاز کرده، لالیگا و لیگ برتر انگلیس را مقایسه کرد.  به گزارش مازند اسپرت ، جرارد پیکه که فوتبال حرفه‌ای خود را در منچستر‌یونایتد آغاز کرده، لالیگا و لیگ برتر انگلیس را مقایسه کرد. مدافع میانی بارسلونا در اینباره گفت: تصور می‌کنم تفاوت‌های بسیاری بین لالیگا […]

رارد پیکه که فوتبال حرفه‌ای خود را در منچستر‌یونایتد آغاز کرده، لالیگا و لیگ برتر انگلیس را مقایسه کرد.

خبرگزاری فارس: پیکه: اگر بارسا و رئال در لیگ جزیره حضور داشتند قهرمان نمی‌شدند

 به گزارش مازند اسپرت ، جرارد پیکه که فوتبال حرفه‌ای خود را در منچستر‌یونایتد آغاز کرده، لالیگا و لیگ برتر انگلیس را مقایسه کرد.

مدافع میانی بارسلونا در اینباره گفت: تصور می‌کنم تفاوت‌های بسیاری بین لالیگا و لیگ جزیره وجود دارد.

وی که با دیلی تلگراف صحبت‌ می‌کرد در مورد حضور بارسا و رئال مادرید در لیگ جزیره گفت: به نظر من اگر بارسا و رئال در لالیگا حضور داشتند بازهم همین نمایش را مشاهده می‌کردید و شک ندارم در مقابل تیم‌های فیزیکی انگلیس بازی زیبایی رقم می‌خورد گرچه بازی مقابل‌ تیم‌های مثل استوک سیتی کار سختی است اما نباید منکر قدرت غول‌های لالیگا شد.گرچه بعید بود که شاهد قهرمانی بارسا و رئال در لیگ برتر باشیم.

مدافع ملی پوش اسپانیا در پایان تاکید کرد: البته همین موضوع برای تیم‌های چون چلسی و منچستر صدق می‌کند و اگر بزرگان انگلیس در لالیگا حضور داشتند درصد موفقیت‌‌شان پائین می‌آمد و شاید نمی‌توانستند در لالیگا موفق ظاهر شوند.