جشن تولد پسری که سال قبل بدترین پرسپولیس بود اما حالا یکی از ستاره هاست!

جشن تولد پسری که سال قبل بدترین پرسپولیس بود اما حالا یکی از ستاره هاست! ورزش > لیگ برتر – یکسال قبل و همین روزهای لیگ ، بسیاری علی علیپور را یکی از بدترین خریدهای پرسپولیس می دانستند.    به گزارش مازند اسپرت ، همبازی های علی علیپور بعد از تمرین عصر چهارشنبه تیم شان برای او […]

جشن تولد پسری که سال قبل بدترین پرسپولیس بود اما حالا یکی از ستاره هاست!

ورزش > لیگ برتر – یکسال قبل و همین روزهای لیگ ، بسیاری علی علیپور را یکی از بدترین خریدهای پرسپولیس می دانستند.
 

 به گزارش مازند اسپرت ، همبازی های علی علیپور بعد از تمرین عصر چهارشنبه تیم شان برای او جشن تولدی بی سر و صدا گرفتند. علیپور که این روزها یکی از ستاره های بی چون و چرای تیم برانکو است. بازیکنی که اسلحه پنهان و تعویض طلایی تیم مربی کروات است. بازیکنی که خیلی بدن قدرتمندی ندارد اما توان هجومی و سرعت انفجاری اش بی نظیر است. او در بیشتر بازی ها از نیمه دوم به بازی می آید و هر بار هم که به بازی می آید موثر است. علیپور البته فصل قبل و از زمانی که توسط دایی شناخته شده بود ، نشان می داد که بازیکن با استعدادی است .

 

اما نه دایی و نه درخشان نتوانستند روی حجم عضلانی و توان بدنی او به خوبی کار کنند تا بتواند تکنیک و سرعتش را همراه با افزایش توان فیزیکی ، در تیم موثرتر کند. بازی دادن به بازیکنی چون او برای برانکو ریسکی بزرگ بود اما مربی کروات با شناخت صحیح توانست از این بازیکن جوان ، یک ستاره جدید برای فوتبال ایران و پرسپولیس بسازد. بازیکنی که حتی اگر ده دقیقه بازی کند ،  بازی اش به چشم بیاید.