قضاوت ترکی و فغانی در مقدماتی جام‌جهانی/ داوران کره‌ای به ایران رسیدند

قضاوت ترکی و فغانی در مقدماتی جام‌جهانی/ داوران کره‌ای به ایران رسیدند ورزش > فوتبال ملی –  به گزارش مازند اسپرت ، داورانی از کره جنوبی دیدار برگشت ایران و ترکمنستان از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را قضاوت خواهند کرد. دیدار ایران و ترکمنستان فردا ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار […]

قضاوت ترکی و فغانی در مقدماتی جام‌جهانی/ داوران کره‌ای به ایران رسیدند

ورزش > فوتبال ملی –  به گزارش مازند اسپرت ، داورانی از کره جنوبی دیدار برگشت ایران و ترکمنستان از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را قضاوت خواهند کرد.

دیدار ایران و ترکمنستان فردا ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و داوران زیر این بازی را قضاوت خواهند کرد:
داور وسط: کیم دانگ جین (کره جنوبی)
کمک داور اول: چوی مین بیانگ (کره جنوبی)
کمک داور دوم: بنگ گی یئول (کره جنوبی)
داور چهارم: عزیز اسیموف (ازبکستان)
لازم به توضیح است، دیوید پنانو از فیلیپین به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و محمد حامد السویل از عربستان به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

دیدارهای ازبکستان – کره شمالی و امارات – تیمور شرقی از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فردا برگزار می شود و این دو دیدار را داوران ایرانی قضاوت خواهند کرد.

براساس اعلام فیفا دیدار ازبکستان و کره شمالی فردا ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در تاشکند برگزار می شود و علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داوران وی و موعود بنیادی فر به عنوان داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت.
همچنین دیدار امارات و تیمور شرقی نیز فردا ساعت ۱۷:۴۵ به وقت تهران در ابوظبی را محسن ترکی به عنوان داور وسط، محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان به عنوان کمک داوران وی و حسن اکرمی به عنوان داور چهارم قضاوت خواهند کرد.