تک بانوی مازندرانی تیم ملی ووشو؛ نسبت به سال‌های قبل آماده‌ترم

 به گزارش مازند اسپرت ، سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی که اولین حضور جهانی خود را تجربه خواهد کرد با اشاره به تمرینات سخت تیم ملی اظهار کرد: اردوهای پرفشاری را سپری کردیم. من از یین نفراتی انتخاب شدم که تجربه‌شان نسبت به من بیشتر بود. برای اولین بار است که پای به زمین […]

 به گزارش مازند اسپرت ، سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی که اولین حضور جهانی خود را تجربه خواهد کرد با اشاره به تمرینات سخت تیم ملی اظهار کرد: اردوهای پرفشاری را سپری کردیم. من از یین نفراتی انتخاب شدم که تجربه‌شان نسبت به من بیشتر بود. برای اولین بار است که پای به زمین جهانی می‌گذارم و امیدوارم این تجربه برایم با کسب مدال همراه شود.

وی ادامه داد: آمادگی بدنم نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است. انگیزه بالایی برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال جهان دارم. مربی چینی خیلی برای ما زحمت کشیده و ما را به اوج آمادگی رسانده و می خواهم جواب زحماتش را بدهم.

او با بیان این که نزدیک به ۸۰ درصد مبارزه‌اش کشتی‌گرفتن است، خاطرنشان کرد: مربی چینی در مبارزه بیشتر روی کشتی و بوکس تاکید داشت. من هم یک مازندرانی هستم و کشتی در خونم است و چون برادرم هم مربی کشتی است فنون زیادی از او یاد گرفتم.