سرمربی تیم پیکان تهران: تیم والیبال پیکان بدون حاشیه برد

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از برد سه بر صفر تیمش برابر تیم کاله آمل گفت: بازی بدون حاشیه‌ای را با برد پشت سر گذاشتیم.  به گزارش مازند اسپرت ، پیمان اکبری در گفت‌وگويي با بیان اینکه پیکان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت، بیان داشت: هفته گذشته به علت خستگی که از بازی‌های […]

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از برد سه بر صفر تیمش برابر تیم کاله آمل گفت: بازی بدون حاشیه‌ای را با برد پشت سر گذاشتیم.

 به گزارش مازند اسپرت ، پیمان اکبری در گفت‌وگويي با بیان اینکه پیکان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت، بیان داشت: هفته گذشته به علت خستگی که از بازی‌های جام باشگاه‌های جهان داشتیم به‌راحتی بازی را مقابل بانک سرمایه را واگذار کردیم ولی امروز پیکان از شرایط خوبی برخوردار بود وتوانست کاله را شکست دهد.

وی با عنوان اینکه از هفته‌های آینده تلاش خواهیم کرد تا شرایط بهتری داشته باشیم، گفت: بازیکنان پیکان تماشاگران آملی را تحریک نکردند و اگر آملی‌ها شعاری سر دادند به‌صورت خودجوش بوده است و تیم پیکان سعی داشت تا بازی بدون حاشیه‌ای را پشت سر بگذارد که توانست به این امر دست یابد.

سرمربی پیکان تهران از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: امروز شرایط خوبی داشتیم و با آنالیزی که از کاله داشتیم توانستیم به برتری دست پیدا کنیم.

اکبری به قطع شدن بازی در پایان ست دوم اشاره کرد و گفت: باید از همین ابتدای لیگ از بروز حواشی جلوگیری شود و واقعاً باید یک تصمیم‌گیری جدی در این زمینه گرفته شود.

بازی دو تیم کاله و پیکان تهران شامگاه چهارشنبه در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل با برد سه بر صفر تیم پیکان پایان یافت.