سرمربی تیم کاله مازندران: زور تیم والیبال کاله به پیکان نرسید

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از باخت تیمش برابر پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: زور ما به این تیم نرسید.  به گزارش مازند اسپرت ، بهروز عطایی در گفت‌وگويي بابیان اینکه ما بازی خوبی مقابل پیکان ارائه دادیم، بیان داشت: بازیکنان کاله تمام تلاش خود را کردند ولی زور […]

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از باخت تیمش برابر پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: زور ما به این تیم نرسید.

 به گزارش مازند اسپرت ، بهروز عطایی در گفت‌وگويي بابیان اینکه ما بازی خوبی مقابل پیکان ارائه دادیم، بیان داشت: بازیکنان کاله تمام تلاش خود را کردند ولی زور ما به تیم پیکان نرسید و نتوانستیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

وی با تاکیدبراینکه تیم والیبال پیکان بسیار قدرتمند مقابل کاله ظاهرشده است، گفت: ما قدرت پیروزی بر پیکان را نداشتیم و باید مردم سطح توقع خود را از تیم کاله پایین بیاورند چراکه کاله همانند سال‌های گذشته برای قهرمانی بسته نشده است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به قطع شدن بازی در ست دوم، اذعان داشت: داور این بازی در آن ست و آن امتیاز قطعاً اشتباه کرده ولی دلیل باخت ما داوری نبود است.

عطایی تصریح کرد: تعداد تیم‌هایی که در لیگ برتر کاله را با مشکل مواجه می‌کنند کم نیست و فقط مردم باید سطح توقع خود را از کاله پایین بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هواداران کاله حضور پرشوری در سالن پیامبر اعظم داشتند و انتظار برد از کاله را داشتند که متأسفانه نتیجه خوبی رقم نخورد و شرمنده هواداران شدیم.

دوتیم کاله و پیکان تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان با نتیجه سه بر صفر کاله را شکست داد.