تضعیف موقعیت سردار در خط آتش(عکس)

سردار آزمون با توجه به مصدومیتش قادر به همراهی شاگردان کارلوس کی روش در دو دیدار پیش رو برابر ترکمنستان و گوام را نخواهد بود.   به گزارش مازند اسپرت ؛این مصدومیت در بدترین برهه برای او به وجود آمده و درخشش و بازگشت دیگر مهاجمان باتجربه تیم ملی می تواند موقعیت او را کاملا […]

سردار آزمون با توجه به مصدومیتش قادر به همراهی شاگردان کارلوس کی روش در دو دیدار پیش رو برابر ترکمنستان و گوام را نخواهد بود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛این مصدومیت در بدترین برهه برای او به وجود آمده و درخشش و بازگشت دیگر مهاجمان باتجربه تیم ملی می تواند موقعیت او را کاملا به خطر بیاندازد. ستاره خنده رو فوتبال ایران در لیگ روسیه که از نظر محبوبیت نیز رقابتی شانه به شانه با رضا قوچان نژاد دارد، در این دو بازی، شماره ۱۶ را در خط حمله خواهد دید.


گوچی که در زمان حضورش در تیم ملی و پیش از مصدومیت آمار گلزنی خوبی از خود به جای گذاشته بود بعد از گلزنی در ترکیب تیم چارلتون بار دیگر با پیراهن ۱۶ به ترکیب کی روش بازگشته و این مساله کار را برای سردار سخت تر از پیش کرده است. علاوه بر گوچی، کارلوس کی روش این روزها کریم انصاری فرد را نیز در بدترین شرایط بدنی اش می بیند تا غیبت سردار زیاد دغدغه ذهنی برای او ایجاد نکرد. هر چند فوتبالدوستان ایران منتظر بازگشت ستاره جوان و محبوب خود می مانند تا شاهد شادی گل های منحصر به فردش باشند.