نورمهتابی به جای نورآفتاب/ چمن کاری ویژه در ورزشگاه جهانبخش (عکس)

باشگاه های اروپایی همواره در حفظ و نگهداری امکانات سخت افزاری خود وسواس خاصی به خرج می دهند از جمله سلامتی زمین های چمن طبیعی شان. به گزارش مازند اسپرت ؛در شرایطی که اروپا همواره زمستان های سختی را تجربه می کند و برخی باشگاه ها به خاطر موقعیت جغرافیایی همواره برای مدت های طولانی […]

باشگاه های اروپایی همواره در حفظ و نگهداری امکانات سخت افزاری خود وسواس خاصی به خرج می دهند از جمله سلامتی زمین های چمن طبیعی شان.

به گزارش مازند اسپرت ؛در شرایطی که اروپا همواره زمستان های سختی را تجربه می کند و برخی باشگاه ها به خاطر موقعیت جغرافیایی همواره برای مدت های طولانی از نور آفتاب محروم هستند برای این که مشکل تابیدن نور آفتاب به چمن ورزشگاه های اختصاصی شان را حل کنند از تکنولوژی های مدرن سود برده و با استفاده از دستگاه های مدرن نور مهتابی را جایگزین نور آفتاب می کنند تا به این ترتیب سلامتی چمن های خود را تضمین کنند. از جمله این باشگاه آلکار هلند است که علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد.


مسئولان این باشگاه برای این که مشکل نور آفتاب ورزشگاه آفاس را حل و فصل کنند با همکاری شرکتی المانی از تکنولوژی تامین نور آفتاب توسط لامپ های زردرنگ مهتابی سود بردند تا چمن ورزشگاه را در حالت استاندارد حفظ کرده و از سرمای زمستانی در امان نگه دارند.