لیونل در آستانه یک انتخاب تاریخی/ بازی در ال‌کلاسیکو و یک عمر مصدومیت

ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در صورت بازی در ال کلاسیکودربی ممکن است برای مدتی طولانی از آسیب دیدگی مزمن رنج ببرد. به گزارش مازند اسپرت ؛ کادر پزشکی تیم فوتبال بارسلونا بر این باور است که آسیب دیدگی پای لیونل مسی در شرایطی پیچیده است و اگر مسی در ال کلاسیکودربی بازی کند، با […]

ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در صورت بازی در ال کلاسیکودربی ممکن است برای مدتی طولانی از آسیب دیدگی مزمن رنج ببرد.

خبرگزاری فارس: بازی در ال‌کلاسیکو و یک عمر مصدومیت

به گزارش مازند اسپرت ؛ کادر پزشکی تیم فوتبال بارسلونا بر این باور است که آسیب دیدگی پای لیونل مسی در شرایطی پیچیده است و اگر مسی در ال کلاسیکودربی بازی کند، با توجه به فشردگی و سنگینی این بازی احتمال تشدید مصدومیت وجود دارد و زخم ماهیچه‌ای و کشیدگی عضله تا حدی است که اگر بار دیگر به آن فشار شدید وارد شود، بعید است که به این زودی به حالت اولیه باز گردد و ترمیم شود.

دکتر اومرو ده‌آگوستینو پزشک آرژانتینی نیز در این خصوص هشدار داده که مسی در صورت بازی در ال‌کلاسیکودربی دست به یک خطر بزرگ زده و ممکن است یک عمر از آسیب دیدگی رنج ببرد.

برونو کاراسو، ماساژور معروف تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز اوضاع جسمی لیونل مسی را خوب ارزیابی نمی‌کند و در گزارش نهایی خود خطاب به مقامات فوتبال آرژانتین نوشته است: تصمیم با شما باشد یا با خود مسی، من باید وظیفه اخلاقی خود را انجام دهم و اعلام کنم که یک ال کلاسیکودربی می‌تواند مسی را از فوتبال یک سال آینده آرژانتین بگیرد.

هواداران بارسلونا نگران مسی هستند و با رویت درخشش نیمار و سوارس در چند بازی اخیر بارسلونا حتی به این موضوع فکر می‌کنند که بارسلونای بدون مسی در برنابئو تشویق شود.