بوکسورهای راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند

رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه با برتری تیم آذربایجان غربی به پایان رسید و بوکسورهای راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند. به گزارش مازند اسپرت ؛ مسابقات بوکس قهرمانی کشور از روز جمعه با حضور ۲۱۰ بوکسور از سراسر کشور آغاز شده بود، روزگذشته(سه شنبه) با شناخت نفرات و تیم‌های برتر […]

رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه با برتری تیم آذربایجان غربی به پایان رسید و بوکسورهای راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: بوکسورهای راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند

به گزارش مازند اسپرت ؛ مسابقات بوکس قهرمانی کشور از روز جمعه با حضور ۲۱۰ بوکسور از سراسر کشور آغاز شده بود، روزگذشته(سه شنبه) با شناخت نفرات و تیم‌های برتر در سالن ۳ هزار نفری مجموعه ورزشی ولایت ارومیه به پایان رسید.

در رده بندی نهایی، تیم آذربایجان غربی با ۳۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد، تهران با ۲۶ امتیاز دوم شد و کردستان با ۱۵ امتیاز عنوان سومی را از آن خود کرد.

توابع تهران هم با ۱۴ امتیاز چهارم شد.

* اسامی نفرات برتر اوزان مختلف به شرح زیر است:

۴۹ کیلوگرم: امید احمدی صفا از تهران

۵۲ کیلوگرم: پویا ناوی از خراسان شمالی

۵۶ کیلوگرم: آرمین امجدیان از کردستان

۶۰ کیلوگرم: حمیدرضا کلانتری از توابع تهران

۶۴ کیلوگرم: هادی ماکویی از آذربایجان غربی

۶۹ کیلوگرم: سجاد کاظم زاده از البرز

۷۵ کیلوگرم: سجاد تیموریان از لرستان

۸۱ کیلوگرم: یونس حسن پور از آذربایجان غربی

۹۱ کیلوگرم: رضا مرادخانی از تهران

۹۱ + کیلوگرم: وحید ابراهیمی از آذربایجان غربی

بوکسورهای راه یافته به فینال اوزان مختلف رقابت های قهرمانی کشور، جواز حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران را کسب کرده و باید روز شنبه ۲۳ آبان ماه با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب خود را به علیرضا استکی معرفی کنند.