گزارش تمرین تیم ملی/ گوچی، جهانبخش و حقیقی هم به جمع شاگردان کی‌روش اضافه شدند

آخرین تمرین تیم ملی برای برگزاری دیدار با ترکمنستان از ساعت ۱۱ امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی فوتبال ایران که قرار است فردا از هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی ترکمنستان برود از ساعت ۱۱ صبح امروز در زمین […]

آخرین تمرین تیم ملی برای برگزاری دیدار با ترکمنستان از ساعت ۱۱ امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: گوچی، جهانبخش و حقیقی هم به جمع شاگردان کی‌روش اضافه شدند/ هوای آفتابی ملی‌پوشان را سر ذوق آورد

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی فوتبال ایران که قرار است فردا از هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی ترکمنستان برود از ساعت ۱۱ صبح امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را در حالی برگزار کرد که سه لژیونر باقیمانده یعنی رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش و علیرضا حقیقی نیز به تمرینات اضافه شدند تا این تمرین با حضور ۲۵ بازیکن برگزار شود.

*تمرین امروز از ساعت ۱۱ در حالی آغاز شد که هوای کاملا صاف و آفتابی که البته با کمی وزش باد همراه بود ملی‌پوشان را بر سر ذوق آورده و آنها به واقع از این شرایط جوی خوشحال شدند. چرا که طی چند روز گذشته تمرینات تیم ملی زیر باران برگزار شده بود و آنها نتوانسته بودند به درستی کارهای تاکتیکی را انجام دهند.

*از ساعت ۱۱ و با آغاز تمرین بازیکنان یک به یک به زمین آمدند و این در حالی بود که امروز نیز به خاطر وزش باد آنها بادگیرهای سبزرنگ خود را بر تن داشتند.

*ملی‌پوشان به مدت ۵ دقیقه به صورت اختیاری و با پاسکاری‌های کوتاه و بلند با یکدیگر به تمرین پرداخته که در این بین آندرانیک تیموریان در قسمت دیگری از زمین ابتدا با مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز و سپس با کارلوس‌ کی‌روش جلساتی را برگزار کرده و با آنها به صورت اختصاصی دقایقی را به صحبت پرداخت.

*از همان ابتدای تمرین دروازه‌بان‌ها که حقیقی نیز امروز به جمع آنها اضافه شده بود به سمت دیگری از زمین رفته بود و با لباس‌های جدید مشغول تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی زیر نظر دن گاسپار شدند.

*در تمرین امروز پژمان منتظری و سردار آزمون که به این اردو دعوت شده بودند به خاطر مصدومیت حضور نداشتند.

*کارلوس کی‌روش امروز تیپ خود را تغییر داده و در حالیکه طی روزهای گذشته گرم کن آبی‌رنگ با برند نایکی را بر تن داشت امروز این برند را تغییر داده و گرم کن مدرسه فوتبالش را بر تن کرد. البته کلاه آبی رنگی که طی روزهای گذشته بر سر کی‌روش بود امروز نیز بر سر این مربی قرار داشت.

*در کنار زمین کاورهایی که به منظور پوشش چمن ورزشگاه برای در امان ماندن از بارش باران پهن می‌شود، توسط کارگران جمع شده بود.

*از ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه بازیکنان پس از دویدن زیر نظر دکتر دیگو بدنساز تیم ملی کار با توپ را آغاز کردند که با آغاز کار با توپ همچنان کارهای بدنی و استقامتی ادامه پیدا کرد. به این شکل که بازیکنان دو به دو روبه‌روی هم قرار گرفته و پس از دقایقی پاسکاری یک ضرب دوباره به تمرینات نرمشی و کششی مشغول می‌شدند.

*تمرین امروز به دلیل قوانین برگزاری مسابقات رسمی به دلیل اینکه آخرین تمرین قبل از بازی با ترکمنستان بود به مدت ۲۰ دقیقه بر روی خبرنگاران باز بوده و سپس با نظر کادر فنی از این مدت به بعد بسته اعلام شد.

تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۵ فردا پنج‌شنبه ۲۱ آبان در ورزشگاه آزادی از مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت.