شرکت ۹۰ ژیمناستیک‌کار در مسابقات قهرمانی زیراب سوادکوه

رئیس هیئت ژیمناستیک زیراب سوادکوه از شرکت ۹۰ ژیمناستیک‌کار در مسابقات قهرمانی زیراب سوادکوه خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ مجتبی بهرام‌نژاد امشب در جلسه هیئت ژیمناستیک شهر زیراب با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزشی شهر لازم است، گفت: رشته ورزشی ژیمناستیک به […]

رئیس هیئت ژیمناستیک زیراب سوادکوه از شرکت ۹۰ ژیمناستیک‌کار در مسابقات قهرمانی زیراب سوادکوه خبر داد.

خبرگزاری فارس: شرکت 90 ژیمناستیک‌کار در مسابقات قهرمانی زیراب سوادکوه

به گزارش مازند اسپرت ؛ مجتبی بهرام‌نژاد امشب در جلسه هیئت ژیمناستیک شهر زیراب با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزشی شهر لازم است، گفت: رشته ورزشی ژیمناستیک به عنوان یکی از رشته‌های پایه مورد تاکید کارشناسان ورزشی قرار دارد.

وی از برگزاری مسابقات ژیمناستیک در سالن شهید احمدی زیراب سوادکوه خبر داد و افزود: ژیمناستیک‌کار‌ان باشگاه نام‌آوران شهر زیراب برای حضور در مسابقات سطح دو ژیمناستیک مازندران در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهر زیراب سوادکوه با تقدیر از فعالیت مربیان ژیمناستیک زیراب سوادکوه، خاطرنشان کرد: مسابقات ژیمناستیک شهر زیراب با حضور ورزشکارانی با رده سنی متولدین ۸۷ تا ۹۱ برگزار شده است.

بهرام‌نژاد به کسب رتبه‌های نخست تا سوم سنین مختلف رده پسران این دوره از مسابقات اشاره و اظهار کرد: پرهام گوران، عرفان شیر‌خانی، طاها جهان‌آرا، علی واحدی، سیام سنجابی، عرشیا رضایی، رضا قربانی، امیر‌سام محمودی، امیر‌عباس محمودی، پویا رستمیان، پوریا رستمیان و یوسف یونسی به تفکیک سنین متولد ۸۷ عمومی و پیشرفته و متولدین سال‌های ۹۰ و ۹۱ به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

وی از موفقیت حنانه اسکندری، تارا کریمی، هستی رضایی در رده سنی متولد سال ۸۷ و مهسا قاسم‌نژاد، درسا قاسم‌نژاد و الناز شور زند در رده سنی متولدین سال ۸۸ خبر داد و افزود: درسا رضایی، هستی علیزاده، سنا شیرزادی و شیدا نقی‌پور در رده سنی متولد سال ۸۹ در بخش پیشرفته و کیانا نصیری، رها گوران و هلیا قدیری در رده سنی متولدین ۸۹ بخش عمومی و مریم داور، ریحانه اکبری و یاسمن رمضانی در رده سنی متولدین سال ۹۰ به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

رئیس هیئت ژیمناستیک زیراب سوادکوه از حضور ۹۰ ژیمناستیک‌کار در مسابقات قهرمانی شهر زیراب خبر داد و گفت: ۶۰ نفر از ورزش‌کار‌ان را دختر و ۳۰ نفر دیگر را پسران تشکیل دادند.