گزارش تصویری دیدار تیم های صنعت جوان ساری ورهپویان رضوانشهر / عکاس : احمد قربانی

هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد . به گزارش مازند اسپرت ؛هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران به یک تساوی و یک شکست دست […]

هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران به یک تساوی و یک شکست دست یافتند .

تیم فوتبال صنعت جوان ساری در استادیوم شهدای این شهر میزبان تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر بود که در نهایت این دیدار را به حریف خود واگذار کرد .

تیم فوتبال صنعت جوان ساری ،در ادامه روند ناکامی های خودش اینبار هم موفق نشد از دیدار خانگی خودش نتیجه لازم را کسب کند و با یک گل مغلوب حریف خود شد .

 

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم عملکرد بسیار ضعیف شاگردان داداش زاده سبب شد تا رضوانشهری ها جرات بیشتری پیدا کنند و در صحنه ای با شوتی زیبا و تماشایی دروازه تیم ساروی را باز کنند تا با همین یک گل ، تیم میهمان سه امتیاز با ارزش را از ساری برای خود به ارمغان بیاورد .

 

عملکرد شاگردان داداش زاده به حدی ضعیف بود که رضوانشهری ها در طول این دیدار به راحتی کارهای تاکتیکی خود را پیاده سازی میکردند و بازی زیبایی را از خود در استادیوم شهدای ساری به نمایش گذاشتند .