رویانیان: همین الان هم آماده‌ام که ژوزه را محکوم کنم!/ ضرغامی گفت تلویزیون پرسپولیس تعطیل شود

رویانیان: همین الان هم آماده‌ام که ژوزه را محکوم کنم!/ ضرغامی گفت تلویزیون پرسپولیس تعطیل شود ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان در تماسی تلفنی با برنامه نود، از خودش دفاع کرد. به گزارش مازند اسپرت ، عادل فردوسی پور در برنامه نود این هفته اشاره ای به ماجرای شكایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس كرد و […]

رویانیان: همین الان هم آماده‌ام که ژوزه را محکوم کنم!/ ضرغامی گفت تلویزیون پرسپولیس تعطیل شود

ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان در تماسی تلفنی با برنامه نود، از خودش دفاع کرد.

به گزارش مازند اسپرت ، عادل فردوسی پور در برنامه نود این هفته اشاره ای به ماجرای شكایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس كرد و به همین بهانه مروری مختصر هم بر عملكرد محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس داشت. نیم ساعت بعد از این بخش از برنامه، محمد رویانیان با برنامه نود تماس گرفت و نكاتی را عنوان كرد تا از خودش دفاع كند.
او البته مستقیم روی خط نیامد و حرف‌هایش را روی كاغذ نوشتند و به عادل فردوسی پور دادند. رویانیان در این تماس تلفنی گفت كه بدهی واقعی ژوزه ۳۱۲ هزار یورو است كه با بدهی دستیارانش به ۴۰۰ هزار یورو می رسد. او مدعی شده كه دفاعیه خوبی از پرسپولیس در فیفا نشده و خودش هنوز این آمادگی را دارد كه ژوزه را محكوم كند.
رویانیان همچنین درباره تعطیل شدن تلویزیون پرسپولیس گفت: «آن زمان آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما خواست كه تلویزیون پرسپولیس را تعطیل كنیم و ما هم تعطیلش كردیم.»