اطری: در این مدت روی خودم کار کرده بودم/امیدوارم برای مسابقات جهانی بتوانم دوبند ملی را بپوشم

آزادکار ۶۱ کیلوگرم کشورمان ابراز امیدواری کرد با تغییر وزن بتواند بار دیگر دوبنده ملی را بپوشد و در مسابقات جهانی شرکت کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره قهرمانی‌اش در مسابقات جام تختی و اینکه در یک وزن بالاتر به رقابت پرداخته، اظهارداشت: جام تختی سطح بالایی داشت و من هم به یک وزن بالاتر آمدم. کشتی‌های خوبی گرفتم و تمام حریفانم در این وزن حضور داشتند، حتی چند کشور خارجی هم شرکت کرده بودند.

آزادکار المپیکی کشورمان درباره تمریناتی که در این مدت داشت و در فینال با مجید داستان کشتی گرفته بود، عنوان کرد: در این مدت خودم کار کردم، توانستم بهترین آنالیزها را داشته باشم. بدنم را خوب پیدا کردم و امیدوارم برای مسابقات جهانی بتوانم دوبند ملی را بپوشم. در فینال هم با مجید داستان کشتی گرفتم، او کشتی‌گیر خوبی است.

دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینکه تغییر وزنی که داده بار روانی کمتری روی او خواهد داشت، خاطرنشان کرد: وقتی رژیم می‌گرفتم وزنم کمتر شود حساس‌تر می‌شدم و وزنم بالا می‌رفت به خاطر همین برای مسابقات باید وزن زیادی را کم و فشار زیادی تحمل می‌کردم بنابراین نمی‌توانستم خوب کار کنم اما حالا که یک وزن بالاتر آمده‌ام وزنم پایین آمده و بدون وزن کم کردن زیاد می‌توانم مسابقه دهم.

اطری درباره اینکه باید انتخابی دیگری داشته باشد، یادآور شد: در جام تختی اول شدم و حالا باید ببینیم کادر فنی چه تصمیمی می‌گیرد. فکر می‌کنم یک انتخابی دیگر هم بگذارند حالا نمی‌دانم داخلیست یا برون‌مرزی. امیدوارم در این انتخابی هم اول شوم اما تاکید می‌کنم تابع کادر فنی هستم.