میثاقیان : توقع مردم از تیم فوتبال خونه به خونه مازندران بالا رفته است

سرمربی تیم دسته اولی خونه به خونه مازندران گفت: توقعات مردمی از تیم خونه به خونه با توجه به موقعیت این تیم در مدعیان بالای جدول افزایش یافته و بازیکنان این تیم باید برای تحقق خواسته های به حق مردم بیشتر ازگذشته تلاش کنند. به گزارش خبرنگار مازنداسپرت :’ اکبرمیثاقیان’عصردوشنبه پس از تساوی تیمش خونه […]

سرمربی تیم دسته اولی خونه به خونه مازندران گفت: توقعات مردمی از تیم خونه به خونه با توجه به موقعیت این تیم در مدعیان بالای جدول افزایش یافته و بازیکنان این تیم باید برای تحقق خواسته های به حق مردم بیشتر ازگذشته تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت :’ اکبرمیثاقیان’عصردوشنبه پس از تساوی تیمش خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته یک باشگاه های کشور برابر تیم گیتی پسند در بابل گفت: انتظار است ، هواداران خونه به خونه صبور باشند و با یک تساوی ویک شکست به پیش قضاوت ها دامن نزنند.
وی افزود: البته باید بگویم که بازیکنانم امروز مقابل تیم گیتی پسند بد بازی کردند وانتظارات را برآورده نکردند.
سرمربی تیم دسته اولی خونه به خونه مازندران اضافه کرد: هر چند که قابل پیش بینی بود و از قبل می دانستیم که تیم گیتی پسند تیم خوبی است و امروز برای تیم ما دردسرساز شد.
میثاقیان ادامه داد: با وجود آنکه هفته گذشته در بابل برابر صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی داشتیم وخیلی خوب بازی کردیم، اما در دیدار برابر گیتی پسند آماده نبودیم.
وی دربخش دیگری، عملکرد تیم های حاضر در رقابت های لیگ دسته یک را نزدیک به هم و سطح بازیها را از کیفیت بالایی برخوردار دانست ویادآورشد: در چنین شرایطی سطح داوری باید بالا برود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.
تیم خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، عصر دوشنبه ودر حضور حدود چهارهزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم گیتی پسند اصفهان بود و در نهایت برابر تیم پایین جدولی خود با تساوی یک بر یک متوقف شد.