سومی در جام بین قاره ای فوتبال ساحلی ؛ روی کاکل پیمان!

پیمان که روی فرم بود همه چیز جور در آمد.ایران تا فینال هم می توانست برود اما گرفتار بازی بی نقص روس ها شدیم با این وجود سوم شدن در جام بین قاره ای می تواند یک نتیجه ایده آل باشد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ اوکتاویو رفته و میرشمسی سرمربی جدید آمده و […]

20000پیمان که روی فرم بود همه چیز جور در آمد.ایران تا فینال هم می توانست برود اما گرفتار بازی بی نقص روس ها شدیم با این وجود سوم شدن در جام بین قاره ای می تواند یک نتیجه ایده آل باشد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ اوکتاویو رفته و میرشمسی سرمربی جدید آمده و در اولین تجربه اش با تیم ملی پرتغال قهرمان جهان و مکزیک را به همراه مصر برد تا سوم شود.

تنها باخت بد ایران ۴ به یک مقابل روسیه بود و به تاهیتی نایب قهرمان جهان هم ۴ به ۲ بازنده شد.

مثل همیشه درون دروازه ایران پیمان حسینی بود که با وجود مصدومیت شدید دست یکی از ارکان تیم ملی و شاید بدون اغراق شاخص ترین آنان بود.

این سنگربان نوشهری آرنجش دچار پارگی رباط بود اما ادامه داد و ایران را به یک سکوی مهم دیگر رساند.

جالب اینکه در ترکیب ایران فقط پیمان حسینی از مازندران نبود.مهدی حسنی بازیکن نکایی و محمد مرادی ساروی هم حضور داشتند و به
میدان رفتند.

یک چهارم تیم ایران از مازندران بود تا این مدال های برنز برایمان خوشحال کننده باشد.سال قبل ایران چهارم شده بود و دو سال پیشتر موفق شد در یک نمایش حماسه ای قهرمان شود.
این سومی شیرین است چون برای اولین بار تعداد مازنی ها بیشتر از دو نفر در تیم ملی بود.