امیرغفور: تجربه تلخ برزیل را فراموش کردیم

ملی پوش تیم والیبال پیکان با تاکید بر اینکه ناکامی از کسب مدال در برزیل را فراموش کرده گفت: حالا باید تمام تمرکز خود را روی لیگ ایران بگذاریم تا به آنچه لیاقت داریم برسیم.   به گزارش “مازنداسپرت” امیر غفور بعد از باخت تیم والیبال پیکان مقابل بانک سرمایه گفت: پرواز ۳۳ ساعته و […]

ملی پوش تیم والیبال پیکان با تاکید بر اینکه ناکامی از کسب مدال در برزیل را فراموش کرده گفت: حالا باید تمام تمرکز خود را روی لیگ ایران بگذاریم تا به آنچه لیاقت داریم برسیم.

 

به گزارش “مازنداسپرت” امیر غفور بعد از باخت تیم والیبال پیکان مقابل بانک سرمایه گفت: پرواز ۳۳ ساعته و اختلاف ساعت شش ساعته برزیل و ایران کار را سخت کرد. این شرایط قطعا نمی ماند و ما هفته آینده بهتر می شویم. شاید شب ها ساعت ۱۱ می خوابیم اما ساعت ۲ بامداد بیدار می شویم. ورزشکار با بدن خود کار می کند و با این شرایط سخت بود که مقابل بانک سرمایه خوب بازی کنیم.

وی افزود: در مسابقات جهانی واقعا تجربه بدی داشتیم. خیلی خوب بودیم. ساداکروز تیم خوبی بود. ما در مرحله ضربدری مقابل آنها نتوانستیم پیروز شویم. در مسابقه رده بندی هم دو گیم جلو بودیم و همه امتیازها را راحت بدست می آوردیم اما شاید به دلیل بی تجربگی یا به هر دلیلی قدر مدال را ندانستیم و آن را از دست دادیم. تجربه تلخی بود. مهم نیست و دیگر کاری نمی توان کرد. حالا باید به لیگ ایران فکر کنیم.

غفور در پایان گفت: امیدوار هستم امسال به قهرمانی در لیگ ایران برسیم. تیم، بازیکنان و باشگاه واقعا خوبی داریم. باید تلاش کنیم که به آنچه لیاقت داریم، برسیم.

 

منبع:ورزش۳