نیمار: برای یک پیروزی تاریخی وارد برنابئو خواهیم شد

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا پس از درخشش در بازی برابر ویارئال گفت: بدون تردید برای یک پیروزی تاریخی وارد برنابئو خواهیم شد. به گزارش “مازنداسپرت“،نیمار یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در جریان دیدار این تیم برابر ویارئال خوش درخشید و دو گل زیبا و دیدنی به ثمر رساند. این مهره کلیدی به خصوص در […]

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا پس از درخشش در بازی برابر ویارئال گفت: بدون تردید برای یک پیروزی تاریخی وارد برنابئو خواهیم شد.

خبرگزاری فارس: نیمار: برای یک پیروزی تاریخی وارد برنابئو خواهیم شد

به گزارش “مازنداسپرت“،نیمار یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در جریان دیدار این تیم برابر ویارئال خوش درخشید و دو گل زیبا و دیدنی به ثمر رساند. این مهره کلیدی به خصوص در جریان گل دوم خود و گل سوم بارسلونا فوق العاده عمل کرد و در جمع خبرنگاران از گل خود به عنوان یک گل تمام برزیلی یاد کرد.

نیمار تصریح کرد: شکست دادن ویارئال کار ساده‌ای نیست، برابر این تیم خیلی خوب بازی کردیم.  این در حالی است که موقعیت‌های گل زیادی در هر دو نیمه داشتیم. ویائال حریف کوچکی نبود اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به این تیم بزنیم. به اعتقاد من بارسلونا از این هم بهتر خواهد شد. باید مدام در حال پیشرفت باشیم و هرگز تن به توقف ندهیم.

وی ادامه داد: برای ال کلاسیکو انگیزه بسیار بالایی داریم، شک ندارم که برای یک پیروزی تاریخی وارد برنابئو خواهیم شد. ال کلاسیکودربی مختصات خودش را دارد و در فضایی بیرون از لالیگا برگزار می‌شود. بازی بسیار سختی خواهد بود اما برای پیروزی برابر رئال مادرید مشکلی نخواهیم داشت.