روشن شدن چراغ جام رمضان بعد از سال ها در مرکز استان مازندران + تصاویر

بعد از حدود ۵ سال مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر ساری مجدد با تلاش هیات فوتبال ساری برگزار گردید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اتفاقی جالب بعد از سال ها در ساری رخ داد و مسابقات جام رمضانی که در سال های نچندان دور در مرکز استان از جذابیت های بالایی برخوردار بود، امسال در شب های ماه رمضان استارت خورد. امسال بعد از حدود ۵ سال مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر ساری مجدد با تلاش هیات فوتبال ساری برگزار گردید و جوانان ساروی شب های ماه رمضان را در سالن خاطره انگیز سید رسول حسینی سر میکنند.

شاهین اتجاد مسئول برگزاری این مسابقات که بعنوان نماینده هیات فوتبال شهرستان ساری مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که بعد از سال ها توانستیم این شور و نشاط را به مردم شهر ساری و جوانان با استعداد این شهر برگردانیم.

اتحاد افزود: ۱۲ تیم در این دوره از مسابقات جام رمضان شرکت کردند که همه تیم ها از تیم های خیلی خوب مرکز استان هستند و این موضوع باعث جذابیت بیشتر این مسابقات شده است.

این مسئول در خصوص نتایج شب نخست این رقابت ها اظهار داشت: شهدای خان طومان ۸ بر ۱ پاساعت را شکست داد و در دیدار بعدی بیمارستان شفا دو بر چهار مغلوب آرتان شد. اتحاد شمال و کاتالان به تساوی سه سه رضایت دادند و دیدار پرسپولیس دارابکلا و بیمه میهن سه بر یک به سود بیمه میهن به پایان رسید.

وی بیان کرد: شب دوم این رقابت ها امشب دوشنبه ۲۹ فروردین در سالن سید رسول حسینی شهر ساری از ساعت ۲۰:۴۵ و بعد از افطار با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری خواهد شد.