بازرسان ویژه در بازی های نیمه نهایی جام حذفی

دو دیدار نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امشب و فردا شب در شهرهای اراک و تهران برگزار می شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار اول امشب در استادیوم امام خمینی اراک بین تیم های آلومینیوم اراک و خیلج فارس ماهشهر برگزار می شود و فردا شب هم در استادیوم آزادی نساجی میزبان مس کرمان خواهد بود. با اعلام سایت فدراسیون فوتبال این دو بازی با دستور سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور بازرسان ویژه کمیته های انضباطی و اخلاق و هم چنین سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

در خبری که به همین منظور از سوی سایت فدراسیون فوتبال تنظیم شده این چنین آمده است: با دستور میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال و با توجه به حساسیت بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت های جام حذفی باشگاه‌های کشور مسابقات باقیمانده از فصل جاری این رقابت ها با حضور بازرسان ویژه کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و همچنین سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می شود.

گفتنی است بر اساس اعلام امیر حسین روشنک، مسئول برگزاری بازی های جام حذفی، ۷ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری دیدار پایانی جام حذفی خواهیم بود. در صورت صعود تیم های آلومینیوم اراک و نساجی احتمالا دیدار پایانی در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود و صعودی غیر از این موجب برگزاری بازی در تبریز خواهد شد.