پیروانی: مصدومیت ها ربطی به تیم ملی ندارد

مدیر تیم‌ملی معتقد است این روزها تیم‌ملی با دو مشکل مصدومیت چند بازیکن و عدم صدور ویزای چند بازیکن دیگر روبه‌رو است.         به گزارش “مازنداسپرت“، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز در حضور خبرنگاران گفت: ما در حال حاضر ۲ مشکل اساسی داریم؛ یکی از آنها نیز مصدومیت ۳ بازیکن ماست. […]

مدیر تیم‌ملی معتقد است این روزها تیم‌ملی با دو مشکل مصدومیت چند بازیکن و عدم صدور ویزای چند بازیکن دیگر روبه‌رو است.

 

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز در حضور خبرنگاران گفت: ما در حال حاضر ۲ مشکل اساسی داریم؛ یکی از آنها نیز مصدومیت ۳ بازیکن ماست. پژمان منتظری، سیدجلال حسینی و سردار آزمون ۳ بازیکنی هستند که در بازی‌های اخیر آنها را نخواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: مشکل دوم ما بحث صدور ویزاست که متاسفانه به دلیل اینکه ما باید ویزای آمریکا را تهیه کنیم، مشکل زیادی داریم و نمی‌دانیم با گوام بازی داریم یا کشورهای دیگر. برای بازی با این تیم ما قطعا احسان حاج‌صفی را به دلیل عدم صدور ویزا نخواهیم داشت.

او در ادامه راجع به این صحبت که بازیکنان در اردوی تیم‌ملی مصدوم می‌ شوند گفت: متاسفانه من این صحبت را از زبان بعضی‌ها شنیده‌ام اما می‌ خواهم بدانم که الان کدامیک از بازیکنان مصدوم فعلی در اردوی تیم‌ملی مصدوم شده‌اند؟ این بازیکنان در تیم‌های باشگاهی‌شان مصدوم شده‌اند و هیچ ربطی به اردو ندارد.

پیروانی در رابطه با تعطیلی لیگ که مورد اعتراض بعضی از مربیان است گفت: ما باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشیم متاسفانه یکسری از باشگاه‌ها با ما تعامل ندارند. نمی‌توان گفت که بازیکنان باید بیاید و در روز قبل از بازی در رختکن لباس عوض کند و به بازی برود. به هرحال باید از قبل در اردو حضور پیدا کند تا بتوانند مثمرثمر باشند. این تعطیلی‌ها همیشه بوده و هیچ آسیبی نیز به فوتبال ما نمی‌رساند. بعضی از مربیان هم که اعلام می‌کنند در این مدت بدنسازی می‌کنند، ای کاش کمی فکر کنند و در این زمینه صحبت کنند. کجای دنیا در عرض ۲۰ روز تعطیلی تیم‌ها بدنسازی می‌کنند؟

وی در پایان که لباس‌های اصلی نیست گفت: این موضوعی است که باید فدراسیون با کمپانی مورد نظر حل کند. خدا را شکر که شما خارج از تیم‌ملی این حرف را می‌زنید. ما خودمان می‌ دانیم که لباس‌هایی که به تن می‌کنیم در اردو لباس اصلی نیست.

منبع:ورزش۳