خانه کاراته مازندران در سوادکوه راه‌اندازی می شود

رئیس هیأت کاراته مازندران از راه‌اندازی خانه کاراته مازندران در سوادکوه خبر داد و گفت: شهر زیراب برای سال ۱۴۰۱ میزبان مسابقات برتر کاراته کشور می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسن رجبی با اشاره به اینکه حدود ۱۲ هزار کاراته‌کار سازمان‌یافته در مازندران فعالیت می‌کنند، گفت: ۳۲ شهر و شهرستان مازندران دارای هیأت کاراته هستند.

رئیس هیأت کاراته مازندران با بیان اینکه در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ به عنوان هیأت برتر کشور و مازندران انتخاب شدیم، افزود: ۵ مربی ملی و ۱۲ ملی‌پوش در رده‌های مختلف از مازندران در تیم‌های ملی حضور دارند.

رئیس هیأت کاراته استان مازندران به اهدای ۲۱ مدال قهرمانی آسیایی و جهانی در سال ۱۴۰۰ به خانواده شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: اهدای مدال علی بهبود به شهدای هفت‌تپه را برای اولین بار داشتیم و نام‌گذاری سال به نام شهدای شاخص نیز در برنامه‌ریزی ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه استمرار عنوان برتری هیأت کاراته مازندران در کشور و استان از اولویت‌های ما است، اظهار کرد: شهید روح‌الله سلطانی  برای سال ۱۴۰۱ به عنوان شهید شاخص کاراته مازندران معرفی و مسابقات مختلف با نام ایشان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کاراته مازندران با تقدیر از حسن شورزند رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زیراب که از معدود مسؤولان شورای شهر است که پیگیر جلسه با هیأت کاراته مازندران شد، افزود: شهر زیراب برای سال ۱۴۰۱ میزبان مسابقات برتر کاراته کشور می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی برای تجلیل از قهرمانان کاراته استان مازندران در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: برگزاری سمینارهای آموزشی و تجلیل از قهرمانان کاراته مازندران به میزبانی زیراب نیز در دستور کار ما قرار دارد.

رجبی با تقدیر از رئیس فدراسیون کاراته کشور و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و همه کسانی که هیأت کاراته مازندران را یاری کردند، خاطرنشان کرد: مازندران قطب کاراته کشور است و سعی می‌کنیم که این عنوان تداوم یابد و تنها کمبود مازندران عدم وجود خانه کاراته است که با رایزنی‌های انجام شده خانه کاراته مازندران در شهرستان سوادکوه راه‌اندازی می‌شود.