آمادگی‌ام ۱۰۰ درصد است/ در مسابقات قزاقستان به دنبال دو سهمیه المپیک هستم

ملی پوش دوی سرعت ایران گفت: در آمادگی ۱۰۰ درصد به سر می‌برم و در مسابقات قزاقستان برای کسب دو سهمیه المپیک خواهم جنگید. به گزارش مازنداسپرت رضا قاسمی در مورد شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ام و خوشبختانه در آمادگی ۱۰۰ درصد به سر می‌برم. یک هفته است در تهران اردوی […]

ملی پوش دوی سرعت ایران گفت: در آمادگی ۱۰۰ درصد به سر می‌برم و در مسابقات قزاقستان برای کسب دو سهمیه المپیک خواهم جنگید.

به گزارش مازنداسپرت رضا قاسمی در مورد شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ام و خوشبختانه در آمادگی ۱۰۰ درصد به سر می‌برم. یک هفته است در تهران اردوی خود را برگزار کرده‌ایم و فردا نیز راهی مسابقات کازانف قزاقستان می‌شویم.

وی در مورد رقابت‌های قزاقستان عنوان کرد: این مسابقات شرایط خوبی از لحاظ آب و هوایی و پیست دارد و می‌توانیم دوی خوبی انجام دهیم. در دوهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر شرکت می‌کنم و در هر دو ماده نیز برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنم.

ملی پوش دوی سرعت ایران در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند در این مسابقات شانس کسب سهمیه زیاد است، گفت: همین طور است. در دوره های گذشته نیز این اتفاق افتاده است. شانس زیادی برای کسب ورودی المپیک داریم و من هم امیدوار هستم.

قاسمی با اشاره به پرداخت حقوق‌های معوقه ورزشکاران عنوان کرد: خوشبختانه حقوق ۳ ماه گذشته‌مان پرداخت شد و برای مسابقات قزاقستان از لحاظ روحی شارژ شدیم./ فارس