هواداران بارسا با خواندن این آمار طعم تلخ مصدومیت مسی را فراموش می کنند/مثلثی که با دو ضلع تشکیل شد!

هواداران بارسا با خواندن این آمار طعم تلخ مصدومیت مسی را فراموش می کنند/مثلثی که با دو ضلع تشکیل شد! ورزش > فوتبال جهان – نیمار و سوارز در نبود مسی انقدر فوق العاده بودند که غیبت ستاره آرژانتینی بارسا در خط حمله بارسا خیلی حس نشده است. به گزارش “مازنداسپرت“، وقتی در همان دقایق ابتدایی دیدار […]

هواداران بارسا با خواندن این آمار طعم تلخ مصدومیت مسی را فراموش می کنند/مثلثی که با دو ضلع تشکیل شد!

ورزش > فوتبال جهان – نیمار و سوارز در نبود مسی انقدر فوق العاده بودند که غیبت ستاره آرژانتینی بارسا در خط حمله بارسا خیلی حس نشده است.

به گزارش “مازنداسپرت“، وقتی در همان دقایق ابتدایی دیدار مقابل لاس پالماس در هفته ششم لالیگا لیونل مسی مصدوم شد و خبر دوری تقریبا دو ماهه او به گوش رسید، انگار کوهی از درد روی سر هواداران بارسا ریخت. در طول دوران مصدومیت ستاره آرژانتینی بارسا خیلی ها از این می گفتند که چه کسی می تواند جای او را در ترکیب اصلی پر کند. همه از وجود یک نفر سوم صحبت می کردند. در حالیکه لوییز سوارز و نیمار در این مدت از خود عملکردی به نمایش گذاشتند که نه تنها نبود مسی حس نشد بلکه چشم همه خیره به سالق های آنها بود و در هر بازی انتظار گلزنی از این دو مهاجم آبی اناری ها وجود داشت. آخرین سکانس این هنرنمایی زوج نیمار و سوارز به بازی امشب بارسا مقابل ویارئال بر می گردد. دیداری که با ۲ گل از نیمار و ۱ گل از سوارز باعث پیروزی ۳-۰ کاتالان ها شد. این بازی نهمین بازی بود که لیونل مسی در ترکیب بارسلونا دیده نمی شد. در این ۹ بازی آماری فوق العاده از نیمار و سوارز به جا مانده است. آماری که باعث شده جای خالی شماره ۱۰ بارسایی ها حس نشود و مصدومیت او تاثیر بدی هم در عملکرد تیم انریکه نداشته باشد. اگر بعد از مصدومیت مسی خیلی ها کار رئال مادرید را برای صدر نشینی آسان دیدند حالا باید گفت نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه بارسا حتی بیش از پیش در رقابت تنگاتنگ با رقیب همیشگی خود است. بارسلونا بعد از بازی با لاس پالماس، ۵ بازی در لالیگا، ۳ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۱ بازی در کوپا دل ری داشته است. از مجموع این ۹ بازی کاتالان ها در ۷ مسابقه موفق به پیروزی شده اند که نقش سوارز و نیمار در این پیروزی ها انکار نشدنی است. بارسا در این ۹ بازی ۲۱ گل به ثمر رسانده است که فقط ۲ گل سهم ایوان راکیتیچ بوده است و باقی گل ها توسط زوج برزیلی – اروگوئه ای خط حمله بارسا به ثمر رسیده است. نیمار با ۱۱ گل و سوارز با ۸ گل زده کاری کردند تا مثلث خط حمله بارسا حتی با ۲ ضلع باز هم تشکیل شود!

شاید در بین این همه آمار مثبت و امیدوار کننده تنها نگرانی هواداران بارسا از آینده تیمشان این باشد که آیا لیونل مسی برای دیدار آینده این تیم که « ال کلاسیکو » است، آماده می شود؟ اگر چه نیمار و سوارز انقدر انتظار ها را بالا برده اند که شاید خیلی از طرفداران بارسا، برد برابر رئال را فقط از این دو بازیکن بخواهند و دیگر به نبود مسی فکر نکنند.