فته چهاردهم فوتبال جام آزادگان/ نساجی مازندران درتهران، خونه به خونه در بابل توپ می زنند

هفته چهاردهم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان فردا در حالی در ده استان کشور پیگیری می شود که تیم نساجی مازندران در تهران مهمان پارسه و خونه به خونه بابل هم میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است. به گزارش “مازنداسپرت“، در حالی دو تیم مازندرانی فردا پای به هفته چهاردهم این رقابت ها […]

هفته چهاردهم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان فردا در حالی در ده استان کشور پیگیری می شود که تیم نساجی مازندران در تهران مهمان پارسه و خونه به خونه بابل هم میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است.

به گزارش “مازنداسپرت“، در حالی دو تیم مازندرانی فردا پای به هفته چهاردهم این رقابت ها می گذارند که تیم خونه به خونه از ۱۳ بازی قبلی خود با ۲۴ امتیاز ( هفت برد، سه مساوری و سه باخت) در رده سوم جدول این رقابت ها و گیتی پسند اصفهان با همین تعداد بازی و با ۱۴ امتیاز ( سه برد، پنج تساوی و پنج باخت) در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

تیم خونه به خونه بابل هفته گذشته هم میزبان تیم نفت آبادان در استادیوم خانگی در شهر بابل بود که توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و جای خود را در رده سوم جدول این رقابت ها محکمتر کند و در صورت برد دیدار خانگی برابر گیتی پسند و باخت تیم پیکان می تواند به رده دوم جدول نیز صعود کند.

البته در صورت شکست خونه به خونه بابل در این دیدار خانگی در برابر گیتی پسند ته جدول می بایست جای خود را به مس کرمانی بدهد که از چند بازی قبل همچنان نظاره گر لغزش تیم مازندرانی در این رقابت هاست.

نساجی مازندران- پارسه تهران
در سوی دیگر این رقابت ها نساجی مازندران که از ۱۳ بازی گذشته ۱۴ امتیاز در کارنامه اندوخته و دررده ۱۵ جدول به دنبال کورسوری امیدی است که بتواند با برد در بازی خارج از خانه در برابر پارسه تهران ۱۲ امتیازی که دررده هفدهم جدول نیز قرار دارد، خود را تا رده هشتم این رقابت ها در صورت باخت رقبا بالا بکشد.
نساجی مازندران که در هفته قبل نیز در بازی خارج از خانه در اصفهان صاحب یک امتیاز شد و دو پله سقوط کرد، باید به امید برد در این دیدار با حریفش تیم پارسه تهران باشد که امید چندانی برای صعود به رده بالاتر با شرایط فعلی ندارد.
هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک جام آزادگان با انجام ده دیدار عصر فردا در شهرهای مختلف کشور دنبال می شود.