گواردیولا: نبردن سه گانه در بایرن یعنی ناکامی

بایرن مونیخ فصل جاری را مقتدرانه آغاز کرده و هفته به هفته، رقبا را با شکست های سنگینی مواجه می سازد. به عقیده بسیاری، بایرن می تواند در فصل جاری فاتح سه گانه شود.       به گزارش “مازنداسپرت“، مونیخی ها در بوندسلیگا با کسب ۱۱ برد و یک تساوی، صدرنشین مطلق هستند و […]

بایرن مونیخ فصل جاری را مقتدرانه آغاز کرده و هفته به هفته، رقبا را با شکست های سنگینی مواجه می سازد. به عقیده بسیاری، بایرن می تواند در فصل جاری فاتح سه گانه شود.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مونیخی ها در بوندسلیگا با کسب ۱۱ برد و یک تساوی، صدرنشین مطلق هستند و در لیگ قهرمانان نیز در گروهی که آرسنال، دیناموزاگرب و المپیاکوس حضور دارند، با ۹ امتیاز در صدر قرار دارند. آنها هفته گذشته آرسنال را با ۵ گل درهم کوبیدند و روز گذشته نیز در بوندسلیگا، اشتوتگات را با ۴ گل بدرقه کردند.

پپ گواردیولا، سرمربی موفق اسپانیایی بایرن، در مصاحبه با خبرنگاران گفت:” اگر در این فصل فاتح سه گانه نشویم، یک فصل بد و توام با ناکامی برای بایرن مونریخ تعبیر خواهد شد. من می دانم که در چه باشگاهی مشغول مربیگری هستم و چه فشاری روی بایرن وجود دارد. فشارها در اینجا مشابه بارسلوناست. وقتی در بایرن هستید، هفته به هفته از شما انتظار پیروزی دارند و هر نتیجه دیگری مورد قبول نیست.”.

 

منبع:ورزش۳