تیم آمل پتانسیل قهرمانی در لیگ برتربدمینتون را دارد

سرمربی تیم آمل در لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور ، تیمش را با توجه به بازیکنانی که دراختیار دارد، از شانس های اصلی قهرمانی در رقابتهای این فصل دانست. به گزارش مازند اسپرت ، بهزاد زراعتگر عصرجمعه  افزود: برای رقابتهای امسال با بازیکنان بومی که در سالهای اخیر در لیگ برتر شرکت و تجربه […]

سرمربی تیم آمل در لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور ، تیمش را با توجه به بازیکنانی که دراختیار دارد، از شانس های اصلی قهرمانی در رقابتهای این فصل دانست.

به گزارش مازند اسپرت ، بهزاد زراعتگر عصرجمعه  افزود: برای رقابتهای امسال با بازیکنان بومی که در سالهای اخیر در لیگ برتر شرکت و تجربه های زیادی نیز کسب کردند، حضور یافتیم ، ضمن آنکه فرزین خانجانی بازیکن تیم ملی جوانان را در روزهای قبل ازآغاز لیگ برتر به خدمت گرفتیم.
وی افزود: خوشبختانه با نفراتی که دراین فصل داشتیم در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر که در آمل برگزار شد، نماینده آمل توانست با کسب دو پیروزی و انصراف تیم شیراز صدرنشین گروه دوم شود.
سرمربی تیم نماینده آمل در لیگ برتربدمینتون ادامه داد: شکست تیم گازتهران قهرمان فصل گذشته این مسابقات کار ساده ای نبود وخوشحالم ازاینکه بازیکنان جوان و باانگیزه آمل توانستند به راحتی بی اعتنا به نام وجایگاه تیم حریف، صاحب پیروزی باارزش شوند.
زراعتگر گفت: برای بازیهای برگشت با همین ترکیب وتوان و بررسی نقاط ضعف تیم ها سعی خواهیم کرد به عنوان تیم نخست گروه دوم به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر صعود کنیم.
وی اضافه کرد: بضاعت مالی تیم نماینده آمل بسیار کم است وبا وجود کمک هایی که از برخی مسئولان شهری داشتیم متاسفانه کمکی به تیم شهرستان نکردند و امیدواریم تا حداقل بازیهای برگشت قول های کمکی که به تیم ما داده شده، عملی شود تا تیم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند.
زراعتگر یادآورشد: تیم نماینده آمل در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر به مقام سومی دست یافت و تمام تلاش بازیکنان وکادرفنی این تیم رسیدن به فینال مسابقات است.
درپایان مرحله رفت بیست ویکمین دوره فصل جدید مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام ‘ خلیج فارس ‘ که با انصراف تیم برق جدید شیراز با حضور سه تیم گازتهران، نماینده آمل و نماینده رامیان گلستان در سالن اختصاصی بدمینتون آمل برگزار شد، تیم نماینده آمل با کسب سه پیروزی وبدون شکست با ۶ امتیاز صدرنشین گروه دوم شد.
در این گروه تیم های گاز تهران که قهرمانی دوره گذشته این مسابقات را در کارنامه دارد، با دو پیروزی ویک شکست برابر نماینده آمل وکسب ۴ امتیاز درمکان دوم ایستاد و تیم نماینده رامیان گلستان در مکان سوم قرار گرفت.