رئیس جدید هیات گلف مازندران: تلاش می کنیم زیرساخت های لازم برای ورزش گلف درمازندران افزایش یابد

رئیس جدید هیات گلف مازندران گفت: تلاش می کنیم با انجام حمایت بیشتر و فراهم کردن زمینه های لازم ، راه کسب عناوین در مسابقات آینده را برای گلف بازان مازندران فراهم کنیم. به گزارش مازند اسپرت ، وحید شمسی روز شنبه پس از انتخاب شدنش به عنوان رییس جدید هیات گلف مازندران افزود: ظرفیت […]

رئیس جدید هیات گلف مازندران گفت: تلاش می کنیم با انجام حمایت بیشتر و فراهم کردن زمینه های لازم ، راه کسب عناوین در مسابقات آینده را برای گلف بازان مازندران فراهم کنیم.

به گزارش مازند اسپرت ، وحید شمسی روز شنبه پس از انتخاب شدنش به عنوان رییس جدید هیات گلف مازندران افزود: ظرفیت های فراوان این رشته ورزشی در استان هنوز ناشناخته است.

وی ادامه داد : سابقه گلف بازان مازندرانی نشان می دهد با فراهم کردن زیرساخت های مناسب و انجام حمایت بیشتر از ورزشکاران ، می توان افتخارآفرینی های فراوان و مدال های متعدد را از آنان انتظار داشت.

رئیس جدید هیات گلف مازندران افزود: ورزش مازندران ، از استان های پیشرو در مدال آوری کشور است اما سهم ورزش گلف در این موفقیت بسیار کم و ناچیز است.
وی اضافه کرد: در سال های اخیر تلاش های مناسبی در مازندران برای ایجاد زیرساختهای این رشته انجام شده است که اگر به درستی از این ظرفیت ها استفاده شود ، می توان در انتظار رونق ورزش گلف در استان بود.
مجمع انتخاباتی هیات گلف مازندران روز شنبه در ساری برگزار و اعضای این مجمع با اکثریت آرا وحید شمسی را به عنوان رئیس جدید هیات گلف این استان انتخاب کرد.
در مجمع انتخاباتی هیات گلف مازندران که روز شنبه با حضور ‘ کیکاوس سعیدی ‘ رئیس فدراسیون گلف، سیدغلامرضا رضوی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش وجوانان مازندران در ساری برگزار شد، ‘وحید شمسی’ با کسب ۱۲ رأی اعضای مجمع، به مدت چهار سال به سمت ریاست هیات گلف مازندران انتخاب شد.
شمسی به عنوان تنها کاندید ریاست هیات گلف مازندران بود.