برگزاری مسابقات سراسری فوتسال لیگ دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در رامسر

پانزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال لیگ دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز شنبه در رامسر آغاز شد.   به گزارش مازند اسپرت ، سالن مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر از صبح شنبه تا پایان هفته جاری میزبان تیم های فوتسال لیگ دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور ۱۴ […]

پانزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال لیگ دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز شنبه در رامسر آغاز شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، سالن مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر از صبح شنبه تا پایان هفته جاری میزبان تیم های فوتسال لیگ دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور ۱۴ استان از سراسر کشور است .
درحاشیه مراسم افتتاحیه این مسابقات،سید مجید هاشمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از اهدای لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به تیم های برگزیده خبر داد .
وی با تاکید بر تأثیر ورزش در تزکیه نفس و باطن آدمی، گفت : ورزشکاران بیش از آنکه به پیروزی دررقابت ها بیندیشند، باید پایبندی به اخلاق و ارزش های اسلامی را نصب العین قرار دهند.
هاشمی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه مروت و رادمردی ورزشکاران دانست و افزود: رسیدن به پهلوانی قبل از قهرمانی برای ورزشکاران امری بایسته و ضروری است.
شایان ذکر است که تیم های شرکت کننده در این دوره ازمسابقات در ۴ گروهD ، C، B،A ودر قالب دو گروه چهارو سه تیمه به مصاف یگدیگر می روند.