علیزاده: قهرمانی بعد از یکسال دوری از تشک کشتی لذت‌بخش است

نفر اول وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشور،‌گفت: کسب عنوان قهرمانی بعد از یکسال دوری از تشک کشتی واقعا لذت‌بخش است. به گزارش مازند اسپرت ، هادی علیزاده در گفت‌وگويي درباره کسب عنوان قهرمانی وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: بعد از حدود یک سال دوری از تشک کشتی به میدان آمدم که کسب […]

نفر اول وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشور،‌گفت: کسب عنوان قهرمانی بعد از یکسال دوری از تشک کشتی واقعا لذت‌بخش است.

خبرگزاری فارس: علیزاده: قهرمانی بعد از یکسال دوری از تشک کشتی لذت‌بخش است

به گزارش مازند اسپرت ، هادی علیزاده در گفت‌وگويي درباره کسب عنوان قهرمانی وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: بعد از حدود یک سال دوری از تشک کشتی به میدان آمدم که کسب این عنوان قهرمانی واقعا برایم لذت‌بخش بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصدومیتم کاملا برطرف شده است و امید زیادی دارم تا دوباره بتوانم به دوبنده تیم ملی برسم و تمام تلاشم را انجام خواهم داد. از عملکرد خودم واقعا رضایت دارم و امیدوارم توانسته باشم نظر و رضایت کادر فنی را هم جلب کرده باشم.

دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که در این یک سال حریفان قدرتمندی همچون عبدولی، بویری و طاهری به مدعیان این وزن اضافه شده‌اند و فکر می‌کند بتواند از سد آنها عبور کند، گفت: بدون شک رقابت سخت و نزدیکی در این وزن خواهیم داشت و هر کشتی‌گیری که آماده‌تر باشد موفق خواهد شد. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به دوبنده تیم ملی برسم. هر چند که می‌دانم کار سختی خواهم داشت، اما از کارهای سخت هراسی ندارم.

علیزاده خاطرنشان کرد: از زحمات مربی خوبم روح‌الله میکائیلی که زحمت زیادی برای کشتی فرنگی قم می‌کشد تشکر می‌کنم و امیدوارم با حضورم در اردوهای تیم ملی بتوانم این روند را ادامه دهم.