دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد/ درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در انتخابی تیم ملی

دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران بزرگسال مازندرانی در قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ، غلام‌رضا نوری‌زاده با اشاره به درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، گفت: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در تهران کشتی‌گیران مازندرانی حضوری مقتدر و ارزشمندی داشتند. وی […]

دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران بزرگسال مازندرانی در قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری فارس: درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در انتخابی تیم ملی

به گزارش مازند اسپرت ، غلام‌رضا نوری‌زاده با اشاره به درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، گفت: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در تهران کشتی‌گیران مازندرانی حضوری مقتدر و ارزشمندی داشتند.

وی از کسب مقام اولی پنج کشتی‌گیر مازندرانی در هشت وزن خبر داد و تصریح کرد: در این مسابقات ۱۳ کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران افزود: سید مصطفی دامادی در وزن ۵۷ کیلوگرم، مهران نصیری در ۶۱ کیلوگرم، سعید داداش‌پور در ۷۰ کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در ۸۶ کیلوگرم و سید رضا موسوی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی با برتری مقابل حریفان در فینال موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

نوری‌زاده افزود: در وزن ۶۱ کیلوگرم فرزاد عموزاد، کیانوش نادری در ۷۴ کیلوگرم و اباذر اسلامی در وزن ۹۷ کیلوگرم به عنوان دیگر کشتی‌گیران مازندرانی موفق به کسب مقام دومی شدند.

وی با بیان اینکه رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، مهران شیخی در ۶۱ کیلوگرم، رضا عبدالله‌پور در ۶۵ کیلوگرم، سید مهرشاد اکبری در ۷۰ کیلوگرم و جابر صادق‌زاده ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان دیگر کشتی‌گیران مازندرانی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دبیر هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه از سوی کمیته فنی این مسابقات محمدجواد ابراهیمی از مازندران به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر انتخاب شد، خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

نوری‌زاده در پایان گفت: در نتایج تیمی مازندران با ۷۶ امتیاز با اقتدار قهرمان شد و تیم‌های کرمانشاه با ۴۸ و تهران با ۴۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.