اعضای کمیته های فوتبال دانشجویی مازندران معارفه شدند / گام بلند فوتبال دانشجویان مازندران!

عصر امروز نخستین نشست انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران با معارفه مسئولین کمیته ها برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روابط عمومی انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران؛ عصر روز شنبه ۵ تیر نخستین جلسه فوتبال دانشگاهی مازندران با حضور ذبیحی و داداشلو رئیس و دبیر هیات ورزش های دانشگاهی، مسلمی و رسول پور نایب رئیس و دبیر انجمن، با معرفی اعضا و مسئولین کمیته ها در مجموعه ورزشی ایثار ساری برگزار شد.
در این جلسه دکتر ذبیحی رئیس هیات ورزش های دانشگاهی اظهار داشت : فوتبال یکی از مهمترین انجمن های ما است و توجه ویژه ای به این بخش خواهیم داشت.
ذبیحی افزود : اکثر فوتبالیست های ما دانشجو هستند و علاوه بر بحث ورزش حرفه ای به تحصیلات نیز توجه خاصی دارند.
وی برگزاری کلاسهای داوری، مربیگری،سمینارهای آموزشی و ورزشی و حضور در مسابقات را جزیی از شرح وظایف هیات ورزشهای دانشگاهی اعلام نمود و بیان کرد: آموزش مهمترین اولویت ما در ورزش دانشگاهی است و این انتظار را داریم در فوتبال هم به آموزش توجه اساسی شود.
مهدی رضی رئیس انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: با استفاده از افراد متخصص در کمیته های مختلف به دنبال ایجاد جایگاهی مناسب برای فوتبال دانشجویان در سطح کشور هستیم.
وی از فعال شدن کمیته های فوتسال، فوتبال ساحلی، داوران، آموزش، کمیته فنی خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت افراد توانمند استان در تمام کمیته ها برای ما یک اصل است و قطعا با ساختارسازی مناسب و با برنامه ریزی اساسی پیش خواهیم رفت.
رضی با اشاره به تهیه برنامه در زمینه های آموزشی و مسابقات و تهیه تقویم ورزشی گفت : برنامه ریزی های خوبی در زمینه های آموزشی، کمیته مسابقات و در بخش های داوری و … صورت گرفته و حتی تقویم ورزشی این انجمن نیز آماده شده است و بزودی کمیته ها برنامه ها را اجرا خواهند کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد : قطعا یکی از اهداف جدی ما فعال شدن فوتبال دانشگاهی در کل استان مازندران و همچنین استفاده از ظرفیت فوتبالی های مازندران برای اعزام به اردوهای ملی در سطح کشور است.
همچنین در ادامه این جلسه ، احکام روسای کمیته ها به آنان تقدیم شد. در احکام صادر شده مهندس قاسمی ( عضو هیات رئیسه )، رامین طالبی به سمت ( مدیراجرایی )، حسین قزل سفلو ( مسئول کمیته آموزش ) ، سیده رُجا شجری ( قائم مقام ) ، کریم محمدی ( رئیس کمیته فنی ) ، اصغر حبیب نژاد ( کمیته فنی غرب استان ) ، آرمان عطایی ( امور اداری ) ، مجتبی بابایی ( کمیته فرهنگی ) ، حسن دائمی ( رئیس کمیته مسابقات و سازمان لیگ ) ، جواد دهقان ( کمیته فوتبال ساحلی ) ، رضا ستاری ( کمیته فوتسال ) ، میلاد محمدنژاد ( کمیته داوران ) ، محمد رضا نیلچیان ( روابط عمومی و فضای مجازی ) ، سلاله محمدی ( مدیر رسانه امور بانوان ) و آرمان عطایی ( مسئول امور اداری ) منصوب شدند.