دکو: بارسلونا فاتح سه‌گانه خواهد شد

ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا گفت: بدون تردید مردان انریکه سه‌گانه امسال را فتح خواهند کرد. به گزارش مازند اسپرت ، دکو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا گفت: مشکلات مثل همیشه وجود دارند و ماجرای جدایی کاتالونیا از اسپانیا تازگی ندارد، امسال تنها کمی رسمی‌تر شده است. فدراسیون فوتبال اسپانیا یا یوفا هم […]

ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا گفت: بدون تردید مردان انریکه سه‌گانه امسال را فتح خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: دکو: بارسلونا فاتح سه‌گانه خواهد شد

به گزارش مازند اسپرت ، دکو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا گفت: مشکلات مثل همیشه وجود دارند و ماجرای جدایی کاتالونیا از اسپانیا تازگی ندارد، امسال تنها کمی رسمی‌تر شده است. فدراسیون فوتبال اسپانیا یا یوفا هم همیشه با بارسلونا مشکل داشته‌اند و این موضوع مخصوص امسال نیست.

دکو ادامه داد: بارسلونا فاتح سه‌گانه خواهد شد، در این حقیقت شک ندارم و امیدوارم که شاهد این جشن‌های باشکوه باشم. مردم کاتالونیا مستحق این شادی هستند و بهترین باشگاه دنیا را دارند.

ستاره پیشین تیم‌های پورتو، بارسلونا، چلسی و فلومیننسه درباره ال کلاسیکودربی خاطرنشان کرد: این بازی همیشه برای مردم جهان دیدنی و مهیج بوده است، متاسفانه این بار رئال مادرید شرایط بهتری دارد اما اگر مسی به این بازی بزرگ برسد، ورق بر می‌گردد.