رونالدو: درهای مذاکره به روی هیچ لیگی بسته نیست

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: تا ابد در مادرید نخواهم بود و درهای مذاکره من به روی هیچ لیگی بسته نیست. به گزارش مازند اسپرت ، کریستیانو رونالدو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تعهد و پایبندی من به تیمی که با آن قرارداد دارم ربطی […]

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: تا ابد در مادرید نخواهم بود و درهای مذاکره من به روی هیچ لیگی بسته نیست.

خبرگزاری فارس: رونالدو: درهای مذاکره به روی هیچ لیگی بسته نیست

به گزارش مازند اسپرت ، کریستیانو رونالدو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تعهد و پایبندی من به تیمی که با آن قرارداد دارم ربطی به حق طبیعی من ندارد، من حق دارم که مثل همه بازیکنان دنیا، پیشنهادات دریافت شده را بررسی کنم و قطعا این کار را خواهم کرد.

رونالدو ادامه داد: از طریق وکیلم مذاکره با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در جریان است و معنی این موضوع الزاما جدایی من از رئال مادرید نیست و مقامات این باشگاه نیز نباید نگران چیزی باشند.

وکیل رونالدو در پاریس در حال مذاکره با سران تیم اول این شهر است و نمی‌توان این شایعه را نادیده گرفت که کریس برای فصل نقل و انتقالات زمستانی، بی انگیزه نیست.